Ogólnopolska kampania #RezerwujSprytnie zachęca do rezerwacji bezpośrednich w hotelach. Wszystko to w ramach wygody: strony www hoteli pozwalają na wybór daty i warunków noclegu w taki sam sposób, jak popularne strony pośredniczące. Jednak to na stronie www hotelu znajduje się zawsze najkorzystniejsza dla rezerwującego oferta, możliwość doboru dodatkowych pakietów usług oraz największa elastyczność dopasowania pobytu pod potrzeby podróżującego.
Wakacje w pełni, ale przed wieloma Polakami wciąż jeszcze stoi wyzwanie dokonania najkorzystniejszej rezerwacji na wyczekany urlop. A jakiej długości pobyty wybieramy? Już w 2022 r. według danych GUS ponad 63% Polaków decydowało się na 5-dniowe i dłuższe wyjazdy podczas podróżowania po Polsce. Nasz kraj ma turystom wiele do zaoferowania: piękne destynacje, zachwycające zabytki, kulturowe bogactwo oraz konkurencyjny, względem wakacji zagranicznych, stosunek ceny do jakości oferty.
Baza hotelowa w Polsce jest imponująca i pozwala znaleźć każdemu poszukującemu coś dla siebie. Wiele osób decyduje się na dokonanie rezerwacji przez portale pośredniczące – może się bowiem wydawać, że to tam czekają najkorzystniejsze oferty. Tymczasem najlepsze ceny i możliwość personalizacji oferty to rezerwacja bezpośrednia i to do niej zachęca kampania #RezerwujSprytnie. Rezerwacja bezpośrednia, czyli jaka? Dokonywana przez stronę www wybranego hotelu.
W tej samej sytuacji rezerwacja na stronie hotelu nie tylko gwarantuje niższe ceny. To również specjalne oferty niedostępne na stronach pośredników, różne warianty wyżywienia oraz niezliczone atrakcje dodatkowe. Przykład? Czterogwiazdkowy hotel na Mazurach. Nocleg ze śniadaniem w ofercie bezzwrotnej, w 1 pokoju dla 2 osób dorosłych, w terminie 10-12 sierpnia, kosztuje 1425 złotych. W portalu pośredniczącym „okazja” wynosi ponad 1640 zł. Para nie tylko zaoszczędzi ponad 200 złotych, spędzi swój pobyt w większym, bardziej komfortowym pokoju (oferta pośrednika dotyczy pokoju o powierzchni 17m2, tymczasem na stronie www w niższej cenie dostępny jest pokój o powierzchni 22m2), ale również w tym samym terminie może skorzystać z oferty elastycznej z pakietem SPA, który jest niedostępny u pośrednika.
Podczas rezerwacji bezpośredniej hotele często proponują podróżującym zapisanie się do newslettera, gdzie na zainteresowanych czekają kolejne zniżki na noclegi, programy lojalnościowe oraz personalizowane bonusy.
Profitroom przygotował specjalną paczkę z materiałami graficznymi, których mogą użyć wszyscy hotelarze. Swój patronat nad inicjatywą Profitroom objęła Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Więcej informacji znajduje się również na stronie https://www.rezerwujsprytnie.pl/.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: dotrelations