Travel Advance, agencja specjalizująca się w marketingu destynacji, ma wspierać od marca 2023 r. Madeira Promotion Bureau - Biuro Promocji Turystyki Madery w relacjach z polskimi mediami.
Fot. Travel Advance

Travel Advance będzie realizować działania promocyjne na polskim rynku, mające na celu zwiększenie liczby turystów z Polski odwiedzających archipelag Madery. Głównym celem agencji będzie prezentowanie walorów i atrakcji turystycznych archipelagu Madery, a w szczególności jej przyrodniczego dziedzictwa, a także promocja Madery w kontekście turystyki aktywnej, rodzinnej oraz kulinarnej.

Madera, archipelag Portugalii z 250 000 mieszkańców, znajduje się 600 km od wybrzeża Maroka i 1000 km od Lizbony.  Składa się z dwóch głównych wysp Madery i Porto Santo oraz dwóch grup mniejszych wysp Ilhas Desertas (Wyspy Bezludne) i Ilhas Selvagens (Dzikie Wyspy). Funchal, jego stolica, jest dostępna w ciągu 5,5 godzin bezpośredniego lotu z Warszawy, Katowic i Poznania. Już teraz wyspy są chętnie odwiedzania przez polskich turystów, którzy są obecnie w czołówce pięciu wiodących rynków źródłowych.

Tropikalna wyspa ma wiele zalet, szczególnie dla miłośników przyrody. Wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO las laurowy, park leśny Queimadas, baseny wulkaniczne czy ponad 2000 km szlaków turystycznych zachwycają podróżników przez cały rok. Gastronomia charakteryzuje się wieloma specjałami kulinarnymi, świeżymi owocami i winem o międzynarodowej renomie. Na wyspie o powierzchni 800 km2 znajduje się dziewięć kolejek linowych, do niektórych miejsc nie można dojechać samochodem. Rzeźba terenu, środowisko przyrodnicze i klimat tworzą niesamowite możliwości do wielu aktywności sportowych.

Wybrana po raz ósmy z rzędu „Najlepszą destynacją na świecie” podczas ostatniej edycji World Travel Awards, Madera jest doskonałym początkiem wizyty pozostałej części archipelagu, który oferuje piękną przyrodę, ciekawą historię, gastronomię i przygodę na każdym kroku.

Biuro Promocji Turystyki Madery, (inaczej Stowarzyszenie Promocji Madery – APMadeira), ma na celu promocję i wzmacnianie marki Madery zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, zawsze zgodnie ze strategiami rozwoju dla sektora turystycznego  regionu.

Tekst: MM
Źródło:Travel Advance