Spółka Getaway powstała w 2018 roku i od tego czasu intensywnie się rozwija. W 2021 roku zrealizowała rundę inwestycyjną “pre-seed”, dzięki której pozyskała finansowanie na poziomie 1,5 mln złotych od funduszu TERRA Seed oraz dwóch aniołów biznesu – Łukasza Halucha i Krzysztofa Domagały. Na przełomie 2022 i 2023 roku spółka pozyskała kolejne fundusze w wysokości około miliona złotych od inwestorów prywatnych. Znaczącą wartością marki jest zespół zaangażowanych ekspertów z pasją do podróżowania i nowoczesnych technologii.

Getaway, jako narzędzie tworzące propozycje dowolnych podróży na zamówienie klienta, wypełnia lukę pomiędzy głównymi segmentami rynku turystycznego. Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, usługa oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając mu najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu. Uzupełnieniem opcji przygotowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd. Wszystkie najważniejsze informacje dotyczące podróży są zawsze w zasięgu jednego kliknięcia na smartfonie. Getaway nie posiada bazy gotowych ofert – dowolny wyjazd jest tworzony na zamówienie i można go w pełni dopasować do własnych oczekiwań, niezależnie, czy podróżujemy typowo turystycznie (z dziećmi, z grupą znajomych, w parze lub jako singiel) czy też biznesowo. Nie ma ograniczeń co do destynacji lub ich dowolnych połączeń, dodatkowych usług typu loty wewnętrzne, transfery, wynajem samochodu, a także liczby osób czy miejsca wylotu.

Za trwającą obecnie rundę finansowania odpowiada fundusz ABAN.VC. Założeniem jest pozyskanie 3 mln złotych. Obecna wycena spółki pre-money (wartość przed inwestycją) wynosi 12,8 mln złotych. Druga runda finansowania zaplanowana jest na czwarty kwartał br., a jej celem będzie pozyskanie kolejnych 3 mln złotych.

Celem spółki jest stworzenie kompletnego, w pełni automatycznego narzędzia do komponowania, realizacji i obsługi dowolnego wyjazdu w czasie rzeczywistym. Dodatkowo firma chce przeznaczyć pozyskane środki na osiągnięcie gotowości do skalowania i wyjścia na rynki zagraniczne.

– mówi Grzegorz Mikielewicz, założyciel i CEO Getaway.

– podkreśla Mikielewicz.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Good One PR