RateHawk.com, internetowy system rezerwacji hoteli, biletów lotniczych i transferów dla profesjonalistów z branży turystycznej, ogłosił nowe partnerstwo z jedną z wiodących firm w branży turystycznej, Expedia Group. Od teraz partnerzy RateHawk będą mieli dostęp do obszernej bazy opinii z platform takich jak Expedia, Hotels.com i Vrbo. Wcześniej RateHawk wyświetlał tylko opinie użytkowników swojego serwisu oraz serwisu TripAdvisor. Współpraca zapewni profesjonalistom z branży turystycznej dostęp do jednego z najbardziej kompleksowych zbiorów opinii hotelowych na świecie.
Dzięki połączeniu opinii z platformą Expedia Group, baza danych RateHawk wzrosła o imponujące 17,8% i obecnie zawiera ponad 136 milionów zweryfikowanych opinii nt hoteli, apartamentów i innych obiektów zakwaterowania na całym świecie. Każda nowo połączona platforma dba o wysokie standardy i ustanawia wymagania dotyczące przesyłania opinii, zapewniając, że pochodzą one od prawdziwych gości po wymeldowaniu. Dalsza rozbudowa bazy opinii pomoże biurom podróży w dokonywaniu świadomych wyborów hoteli i zapewni, że wybrane opcje będą zgodne z preferencjami i oczekiwaniami klientów.
RateHawk jest zaangażowany w rozwój narzędzi, które pomagają profesjonalistom z branży turystycznej pracować bardziej efektywnie. Nasza platforma oferuje do wyboru 2,2 miliona opcji zakwaterowania w 220 krajach. Poruszanie się w tym ogromnym zbiorze opcji może wydawać się zniechęcające i czasochłonne, lecz biorąc pod uwagę wspólne doświadczenia i autentyczne spostrzeżenia poprzednich gości, biura podróży mogą zawęzić wybór i skupić się na najbardziej odpowiednich obiektach zakwaterowania dla swoich klientów. Znacznie ułatwi to proces podejmowania decyzji i sprawi, że podróżni będą mieli komfortowe i niezapomniane wrażenia
– oświadczył Felix Shpilman, dyrektor generalny Emerging Travel Group, spółki macierzystej RateHawk.
Nowo dodane opinie są już dostępne na portalu RateHawk. Nowe treści zapewnią większy zasięg dla miejsc noclegowych w USA, a także w Azji i Europie.
Wcześniej w tym miesiącu RateHawk zaprezentował rebranding swojej identyfikacji wizualnej i aktualizacje interfejsu. Nowa grafika odzwierciedla dążenie RateHawk do zwiększenia sprzedaży przez biura podróży i umożliwienia im doskonalenia się w swoich rolach.
O RateHawk
RateHawk to innowacyjna platforma rezerwacyjna B2B opracowana przez amerykańską firmę Emerging Travel Group, oferująca hotele, bilety lotnicze, transfery, wynajem samochodów i inne usługi związane z podróżami.
RateHawk zapewnia swoim partnerom najlepsze ceny na wszelkiego rodzaju usługi turystyczne w dowolnym miejscu.
RateHawk oferuje swoim klientom 2,2 miliona hoteli i innych opcji zakwaterowania od ponad 80 000 obiektów zakontraktowanych bezpośrednio i 210 sprzedawców hurtowych, bilety lotnicze z ponad 350 linii lotniczych oraz transfery w ponad 150 krajach.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: emergingtravel