Dzięki połączeniu opinii z platformą Expedia Group, baza danych RateHawk wzrosła o imponujące 17,8% i obecnie zawiera ponad 136 milionów zweryfikowanych opinii nt hoteli, apartamentów i innych obiektów zakwaterowania na całym świecie. Każda nowo połączona platforma dba o wysokie standardy i ustanawia wymagania dotyczące przesyłania opinii, zapewniając, że pochodzą one od prawdziwych gości po wymeldowaniu. Dalsza rozbudowa bazy opinii pomoże biurom podróży w dokonywaniu świadomych wyborów hoteli i zapewni, że wybrane opcje będą zgodne z preferencjami i oczekiwaniami klientów.

– oświadczył Felix Shpilman, dyrektor generalny Emerging Travel Group, spółki macierzystej RateHawk.

Nowo dodane opinie są już dostępne na portalu RateHawk. Nowe treści zapewnią większy zasięg dla miejsc noclegowych w USA, a także w Azji i Europie.

Wcześniej w tym miesiącu RateHawk zaprezentował rebranding swojej identyfikacji wizualnej i aktualizacje interfejsu. Nowa grafika odzwierciedla dążenie RateHawk do zwiększenia sprzedaży przez biura podróży i umożliwienia im doskonalenia się w swoich rolach.

RateHawk to innowacyjna platforma rezerwacyjna B2B opracowana przez amerykańską firmę Emerging Travel Group, oferująca hotele, bilety lotnicze, transfery, wynajem samochodów i inne usługi związane z podróżami.

RateHawk zapewnia swoim partnerom najlepsze ceny na wszelkiego rodzaju usługi turystyczne w dowolnym miejscu.

RateHawk oferuje swoim klientom 2,2 miliona hoteli i innych opcji zakwaterowania od ponad 80 000 obiektów zakontraktowanych bezpośrednio i 210 sprzedawców hurtowych, bilety lotnicze z ponad 350 linii lotniczych oraz transfery w ponad 150 krajach.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: emergingtravel