MEET THE BIDDER Grand Edition 2023 powiązane było z PRE-EVENTEM jakim była międzynarodowa konferencja MISF (Meeting Industry Sustainability Forum – ESG: Congress and Business Travel). Oba wydarzenia zorganizowane zostały przez zespoły Travel Bidder w Arche Hotel Krakowska, będącym HOST HOTEL PARTNER.
Chcielibyśmy podkreślić jak wielu Partnerów miały nasze listopadowe wydarzenia. Przez obydwa dni Mazovia Convention Bureau występowała w roli HOST DESTINATION PARTNER. Wspólny dla Uczestników MISF i Wystawców Meet the Bidder był Koktajl Mazovii z polskimi winami z Winnicy Dwórzno oraz krótki recital utworów Fryderyka Chopina w trakcie podsumowania MISF. Ponadto Mazovia Convention Bureau powitała Hosted Buyersów kolacją w ELIXIR, wraz z wizytą w Muzeum Dom Wódki oraz zapewniła Buyersom pod konic T-REX Night bardzo miłe niespodzianki w postaci nagród od członków MROT z tzw. Mazowieckiego Koszyka
– powiedziała Anna Nowicka-Gałązka, Główny Koordynator MTB.
Jako DESTINATION PARTNER – najważniejszej edycji Meet the Bidder w tym roku – wystąpiła Turecka Agencja Promocji i Rozwoju Turystyki – Go Türkiye, która wraz z biurami podróży z Turcji i hotelarzami tureckimi pokazała szerokie możliwości rozwoju turystyki MICE & LUXURY w Turcji.
WYSTAWCY Organizatorzy zgromadzili 77 Wystawców z całego świata oferujących usługi w ponad 40 krajach świata.
- Reprezentanci hoteli i sieci hotelowych na całym świecie – m.in.: Associated Luxury Hotels International, Aquilla Collection, Bahia Principe Hotels & Resorts, Barcelo Hotels, Clermont Hotel Group, Gloria Hotels&Resorts, Grecotels, Iberostar Cuba Hotels and Resortss, Lindner Hotels, Almanac X Alcron Prague, Ambasador Hotel Split, Crowne Plaza Berlin City Centre, Hotel Vier Jahreszeiten Kempinski Munich, Kempinski High Tatras, Jardin Tecina, Orca Praia, Swissôtel The Bosphorus,
- Przedstawiciele hoteli w Polsce: Lemon Resort SPA nad jez. Rożnów, Sofitel Victoria Warsaw, Marriott Warsaw, Golden Tulip Warsaw Centre, Leonardo Hotels Polska, MCC Mazurkas Hotel, Mercure Gdansk Stare Miasto, Radisson Blue Gdansk Stare Miasto;
- DMC – przedstawiciele biur z Ameryki Centralnej, Chin, Chorwacji, Czarnogóry, Czech, Etiopii, Hiszpanii, Filipin, Gruzji, Korei Południowej, Malezji, Malty, Mongolii, Republiki Południowej Afryki, Rumunii, Słowenii, Tanzanii, Turcji, Włoch, Wielkiej Brytanii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich;
- Biura promocji krajów i regionów – oprócz Turcji w roli Destination Partner byli przedstawiciele takich kierunków jak Chorwacja, Cypr, Filipiny, Łotwa, Malta, Słowacja, Singapur, Wilno, Ras Al Khaimah, Fuerteventura.
- Linie lotnicze – Emirates, LOT.
- Innego typu Wystawcy – np.Norwegian Cruise Lines, Polferries, XOXO Wifi, Mazurkas Transport, Suntago Water World;
Wprowadziliśmy po raz pierwszy nowe pakiety dla Wystawców ze stanowiskiem o podwyższonym standardzie czyli Premium w nowej formule „Deck &Wall” z ekspozycję w postaci większego stolika, ścianki promocyjnej, lepszego usytuowania w sali i z większą liczbą spotkań. Pakiety takie oprócz Partnerów wybrali także: Liberty International, Us Travel Korea, Croatian National Tourist Board Representative Office Poland, Iberostar Cuba, Philippines Tourism Board, Visit Slovakia
– skomentował Marcin Lewandowski, Dyrektor Sprzedaży w Travel Bidder.
Meet the Bidder skierowany był jak zwykle do profesjonalistów z branży turystycznej, w szczególności organizatorów wyjazdów motywacyjnych, eventów, wyjazdów luksusowych, „szytych na miarę”.
Zarejestrowanych Buyers’ów było 111 osób. Na zaproszenie przyjechali też zagraniczni Hosted Buyers m.in. z Litwy, Ukrainy, Austrii, Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii. Dzięki dobrej frekwencji i zaangażowaniu przybyłych Uczestników podczas całego dnia spotkań odbyło się blisko 1500 spotkań!
Rozwinęła się formuła PROMESY dla wcześnie przybywających Buyersów, którzy po odbyciu określonej ilości spotkań odbierali w NAGROIDĘ albo voucher do Suntago Water World albo voucher na drinka w Panorama Bar w Warsaw Marriott, w Sky Bar w Barcelo Warsaw, lub w Leonardo Hotels w Warszawie.
Meet the Bidder Grand Edition 2023 po spotkaniach B2B zaproponował Uczestnikom jeszcze kilka atrakcji wieczornych:
- Tea Time Networking z Hiszpańskim Koktajlem – hiszpańskie wina i sery jako szansa aby podzielić cię wrażeniami i poznać osoby, z którymi wcześniej nie udało się porozmawiać;
- T-Rex – Travel Experience Expert Night – Formuła „Travel Invitations Game”, pozwalała zdobyć zaangażowanym Kupujacym wiele atrakcyjnych – zaproszeń do podróży ufundowanych przez Wystawców w kategoriach:
- Let’s Taste – smakołyki z wybranych destynacji jak wina czy koniak z Gruzji;
- Let’s Enjoy – w tym np. voucher na 7 dni z nielimitowanym mobilnym internetem XOXO WiFi w dowolnym kraju z oferty ponad 140 państw na świecie
- Let’s Stay – atrakcyjne pobyty w hotelach – m.in. 6-dniowym pobyt z wyżywieniem w Iberostar Varadero, 4 noclegi na zaproszenie Malta Tourism Authority Warsaw,
3 noce w Playitas Resort, Fuerteventura, pobyt z safari w Aquilla Collection w RPA; - Let’s Fly – bilety lotnicze ufundowane przez LOT i Emirates
Tym razemTravel Experience Invitations Game jako podróż dookoła świata wplecione miało filmy z różnych regionów oraz muzyczne widokówki z różnych regionów w wykonaniu pianisty Wojciecha Antosika.
Tego wieczoru nikt nie wyszedł bez nagrody gdyż finał dopełnił Mazowiecki Koszyk niespodzianek! Jabłko z numerkiem oznaczało np. voucher na spływ Wkrą, voucher na wynajem kampera, bilet rodzinny do Parku Julinek, voucher do Parku Kulturowego Ossów, voucher na zwiedzanie Winnicy Dwórzno czy też lawendową mgiełkę lub butelkę wina Solaris.
- Networking Dinner sponsorowany przez Go Turkiye – to zaproszenie dla wszystkich uczestników na integrację na żółtych i granatowych fotelach w hotelowej restauracji, pod balonami jak w Kapadocji, na tle filmu z Turcji i w trakcie degustacji przysmaków kuchni z tego regionu – w szczególności przepysznej baklawy.
MEET THE BIDDER POST TOURS to już tradycja Organizatorów aby Gościom z zagranicy przybliżyć piękno naszego kraju.
WARSAW SIGHTSEEING, 23.11.2023 – przy okazji spotkań B2B dla tych którzy z daleka przyjechali i chcieli poznać stolicę dzięki wsparciu Warsaw Convention Bureau zorganizowane zostało zwiedzanie z przewodnikiem Starówki Warszawskiej i części Traktu Królewskiego wraz z przejazdami tramwajem oraz z kawą z ciastkiem.
GDANSK POST TOUR (23 – 24.11.2023) – Grupa Hosted Buyers na zaproszenie Gdansk Convention Bureau – PARTNERA wyjazdu, zwiedziła z przewodnikiem zarówno przepiękne Stare Miasto, nie tracące uroku mimo deszczu i wiatru, jak i Europejskie Centrum Solidarności. Goście poznali gościnność Perły Północy podczas kolacji z Gospodarzami w Oria Magic House z toastem Goldwasser. Warto podkreślić zaoferowanie grupie noclegu przez Mercure Gdańsk Stare Miasto czyli dawny Hotel Heveliusz i obiadu przez Radisson Blu Gdansk Stare Miasto. Nowoczesne venue w Gdańsku grupa zobaczyła następnego dnia zaczynając od Muzeum II Wojny Światowej, zmierzając w śnieżycy do Filharmonii Bałtyckiej i kończąc na wizycie z winem musującym, kawą i pysznym deserem w Radisson Suites na Wyspie Spichrzów. Przejazd w obie strony pociągiem Pendolino to też myślenie o ekologii w podróżowaniu.
POZOSTALI PARTNERZY WYDARZENIA:
Partnerzy Stowarzyszeniowymi: SITE Poland, SOIT, Stowarzyszenie Branży Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland
Partnerami Medialnymi są: nowaturystyka.pl, THINK MICE, waszaturystyka.pl, Rynek Turystyczny, Business Traveller Poland, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, TravelCompass, All Inclusive – luksusowy magazyn o podróżach, TTG Polska, Read & Fly
Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE and TOURISM Around the World e-magazine oraz Evintra
Fotografowała Asia Wiśniewska Fotografie asiawisniewska.pl
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: travel-bidder