Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu rozpoczyna kampanię “Poland Soul Travel”, w której chce przybliżyć mieszkańcom Austrii i Szwajcarii turystyczne walory Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska oraz Podlasia. Pierwsza edycja potrwa do końca grudnia.

Projekt tworzy nowy obraz kraju w duchu slow, podkreślając jego gościnność, przyrodę, wyjątkowe zabytki, wyśmienite jedzenie, a także przypominając, że Polska to po prostu bezpieczne miejsce na urlop. Zachęca również odbiorców z krajów alpejskich do aktywnego wypoczynku, prezentując rekomendacje dla miłośników kolarstwa, kajakarstwa, windsurfingu, kitesurfingu czy jazdy konnej.

W realizacji kampanii pomogli pełni pasji właściciele gospodarstw agroturystycznych i lokalnych pensjonatów, którzy zostali przewodnikami po wybranych regionach, jak nikt inny znając ich tradycje, historię oraz kulturę. Wszystkie miejsca i atrakcje przedstawione zostały zgodnie z ideą turystyki slow.

Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Polska jest miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym – podziwiać piękno tutejszych regionów. Bo w Polsce też jest pięknie! – mówi dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Wiedniu, Marcin Płachno.

Kampania prowadzona jest na dedykowanym landing page www.polandsoultravel.com oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) i kampanie digitalowe. Do tej pory dotarła ona do ponad miliona użytkowników.

Zwieńczeniem projektu są wizyty dziennikarzy, blogerów podróżniczych, właścicieli biur podróży oraz tour operatorów z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w każdym z regionów. Pomysłodawcy zapowiadają jej kontynuację w przyszłym roku. Do Kaszub, Beskidu Niskiego, Sudetów, Górnego Śląska i Podlasia dołączy pięć kolejnych regionów, które będą promować Polskę w zachodniej Europie.

Źródło: wirtualnemedia.pl