Join UP! Polska wdrożył inicjatywę wsparcia klientów dotkniętych skutkami powodzi, skupiając się na spersonalizowanej opiece, elastyczności i przejrzystości komunikacji.

Mając świadomość, iż osoby dotknięte ostatnimi powodziami muszą skupić się teraz na ratowaniu swojego dobytku i pomocy najbliższym, Join UP! natychmiast ustalił warunki współpracy z partnerami DMC (Destination Management Company – partnerzy w destynacjach) odnośnie obsługi rezerwacji, z których klienci mogą chcieć zrezygnować. Touroperator dokłada wszelkich starań, by minimalizować koszty i zapewnić klientom jak najlepsze, możliwe warunki w przypadku konieczności anulacji czy zmiany terminów rezerwacji.

W ramach wdrożonych działań Join UP! skupia się na priorytetowym i indywidualnym analizowaniu każdej zgłoszonej sprawy o anulowanie czy zwroty w regionach objętych stanem klęski żywiołowej – w województwach dolnośląskim, opolskim i śląskim. Każdy wniosek o zmianę czy anulację rezerwacji na wyloty do 6 października 20224 będzie oceniany indywidualnie. Firma dokładnie przeanalizuje sytuację i zaoferuje elastyczne opcje, przede wszystkim zwrot w postaci vouchera do wykorzystania do końca sezonu letniego 2025 roku lub w innych przypadkach, możliwość bezpłatnej lub niskokosztowej rezygnacji.

Join UP! Polska wesprze także agentów, których biura zostały zniszczone w wyniku powodzi szczególnie w miastach takich jak Kłodzko czy Nysa. Firma ma świadomość, że teraz ich głównym celem będzie odbudowa miejsc pracy i biznesu. W związku z tym poszkodowanym agencjom firma zaoferuje wsparcie za pomocą dostępnych dla firmy środków. Szczegółowe informacje zostaną przekazane agencjom indywidualnie.

mówi Anna Staszewska, CEO Join UP! Polska.

Analiza indywidualna:
Każdy wniosek o anulowanie z powodu powodzi jest traktowany priorytetowo, z dokładną weryfikacją sytuacji na podstawie szczegółowych danych i dodatkowych informacji od agentów oraz klientów.

Ocena kosztów:
Dbając o dokładność i rzetelność, Join UP! w pierwszej kolejności uwzględnia rzeczywiste koszty operacyjne związane z daną anulacją, a nie ogólne warunki uczestnictwa.

Elastyczność:
Biorąc pod uwagę sytuację, Join UP! Polska, po analizie rzeczywistych kosztów, zaoferuje klientom vouchery na pełną wartość pakietu lub wartość pomniejszoną o koszty rzeczywiste. A w szczególnych przypadkach, firma zaproponuje bezpłatne lub niskokosztowe anulowanie rezerwacji.

Skuteczna komunikacja:
W trakcie procesu Agenci będą na bieżąco informowani, a wszystkie decyzje będą starannie dokumentowane, aby zapewnić pełną przejrzystość procesu.

– mówi Wojciech Bartuzi, Head of Helpdesk & Operations

Inicjatywa Join UP! Polska ma na celu dostarczenie natychmiastowej i znaczącej pomocy, wspierając klientów i partnerów w radzeniu sobie ze skutkami powodzi, dzięki rozwiązaniom odpowiadającym ich potrzebom.

Wsparcie powodzian z południowej Polski, to działanie kryzysowe, jednocześnie jedno z wielu, które firma podejmuje w ramach swojej strategii „Let’s Be Friends” i programu aktywizacji agentów. Join UP! Polska wspiera klientów, zapewniając agentom elastyczność w zmianie terminów podróży, ograniczając ryzyko poniesienia poważnych kosztów.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Join UP! Polska