W dniach 18 -19 stycznia w Regent Warsaw Hotel odbyło się szkolenie z systemu zarządzania jakością HACCP oraz Procedur Kontroli Operacyjnej dla pracowników całej Grupy Kapitałowej PHH. Było to pierwsze tak duże wydarzenie organizowane przez Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej Polskiego Holdingu Hotelowego od czasów pandemii.
Zgodnie z wizją „Polski kapitał, światowa jakość” to właśnie jakość jest dla nas najważniejsza. Pracownicy całej Grupy wierzą, że szeroko pojęta jakość jest podstawą hotelarstwa. Już na etapie deklaracji chętnych do udziału w szkoleniach było znacznie więcej niż przewidzianych miejsc. Zainteresowanie uczestnictwem w szkoleniach przeszło nasze najśmielsze oczekiwania
– poinformowała Barbara Podwysocka, Dyrektor Pionu Jakości i Bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.
Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników. Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni wytężonej pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.
Sposób przeprowadzenia szkolenia zasługuje na wielkie uznanie, gdyż angażował każdego uczestnika do czynnego udziału
– oceniła Anna Kostrzewska, Kierownik Działu Operacyjnego spółki Elbest.
Szkolenie było jednym z najlepiej zrealizowanych szkoleń, w jakim brałam udział. Forma prezentacji dostępna w bardzo ciekawej i zrozumiałej formie, a szkoleniowcy byli komunikatywni i otwarci na dyskusję
– stwierdziła Justyna Bindas, Szef Kuchni z Obiektu Interferie Argentyt Dąbki.
Przykłady z życia wzięte pokazywały na co szczególnie zwracać uwagę i nie powielać błędów innych, czy nawet swoich. Części praktyczne jak dla mnie zawsze są najciekawsze i również ich nie zabrakło. Bardzo podobało mi się to, iż mogliśmy pojechać do innego hotelu, spotkać się z pracownikami z innych hoteli i wymienić doświadczeniami
– podsumowała Alicja Hemlich, Kierownik Gastronomii z Obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.
Szkolenie to okazało się nie tylko merytoryczne, ale również niezwykle inspirujące. Jego największym atutem było nie tylko przekazanie wiedzy, ale także stworzenie atmosfery integracji i zaangażowania. Wnioski płynące z tego szkolenia są nieocenione. Dzięki niemu zdobyliśmy nie tylko wiedzę z zakresu HACCP i procedur kontroli operacyjnej, ale także zyskaliśmy narzędzia do skuteczniejszej pracy
w naszej branży
– powiedział Daniel Kostrzębski, Starszy Specjalista Magazynier w Hotelu Interferie Medical SPA w Świnoujściu.
Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej już zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej. Chętni już czekają na kolejne terminy.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika:Polski Holding Hotelowy