– poinformowała Barbara Podwysocka, Dyrektor Pionu Jakości i Bezpieczeństwa, organizator i prelegent szkolenia.

Celem szkolenia była przede wszystkim realizacja jednego z elementów strategii jakim jest nowoczesne zarządzanie obiektami hotelarskimi poprzez świadome zarządzanie ryzykiem na każdym szczeblu. Szkolenia i warsztaty prowadzone przez audytorów przy czynnym udziale słuchaczy zaktywizowały wszystkich uczestników. Tradycyjna formuła szkolenia zmieniła się w spotkanie hotelarzy Grupy PHH, którzy chętnie dyskutowali o wyzwaniach i dzielili się swoimi doświadczeniami z kolegami i koleżankami z innych Spółek. Były to dwa dni wytężonej pracy, wymiany wiedzy i ogromna satysfakcja z uzyskanej synergii. Uczestnicy docenili przyjętą formułę szkolenia.

oceniła Anna Kostrzewska, Kierownik Działu Operacyjnego spółki Elbest.

stwierdziła Justyna Bindas, Szef Kuchni z Obiektu Interferie Argentyt Dąbki.

podsumowała Alicja Hemlich, Kierownik Gastronomii z Obiektu spółki PHH Best Western Hotel Jurata.

powiedział Daniel Kostrzębski, Starszy Specjalista Magazynier w Hotelu Interferie Medical SPA w Świnoujściu.

Biuro Audytu i Kontroli Wewnętrznej już zaczyna organizować kolejne szkolenie z tej samej tematyki, a w planach są również szkolenia z pozostałych zakresów Procedur Kontroli Operacyjnej. Chętni już czekają na kolejne terminy.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika:Polski Holding Hotelowy