Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (DCTCM) znany jako Visit Dubai nawiązał przełomową współpracę z hiszpańskim klubem piłkarskim Real Madryt. Jednym z planów jest otwarcie parku tematycznego poświęconego Realowi Madryt w kompleksie parków rozrywki w Dubaju (Dubai Parks and Resorts).

Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (DCTCM) nawiązał współpracę z hiszpańskim klubem piłkarskim Real Madryt. Obie marki wyznają wspólne wartości, mają podobne ambicje i przywiązują dużą wagę do doskonałości i innowacyjności. W związku z tym, wieloletni kontrakt między nimi to obietnica wielu ekscytujących działań, wyjątkowych momentów dla kibiców i unikalnych doświadczeń dla fanów Dubaju i Realu Madryt. Ta współpraca posłuży również jako platforma, dzięki której obie instytucje zyskają nowe możliwości rozwoju, a Dubaj dodatkowo uzyska wsparcie dla swoich planów w ramach niedawno ogłoszonego programu Dubai Economic Agenda (D33).  

Współpraca z najlepszym klubem sportowym na świecie doskonale wpisuje się w ambitne plany Dubaju, aby umocnić swoją pozycję jednego z trzech najpopularniejszych miast na świecie. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu tego roku i będzie dotyczyła obu sekcji Realu Madryt – męskiej i kobiecej – występujących na najwyższym szczeblu rozgrywkowym. Już niedługo Dubaj zawita na Santiago Bernabéu, by zaoferować kibicom niezapomniane wrażenia i usługi na najwyższym poziomie.  

Issam Kazim, dyrektor generalny Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (DCTCM), oraz Florentino Pérez, prezes Realu Madryt, oficjalnie ogłosili partnerstwo podczas ceremonii w Ciudad Real Madrid w obecności José Ángela Sáncheza, dyrektora wykonawczego klubu, oraz Emilia Butragueño, legendy Realu Madryt i dyrektora ds. instytucjonalnych Realu Madryt.  

Jesteśmy bardzo dumni z nowego partnerstwa z  Visit Dubai, która jest pierwszą destynacją, która została oficjalnym partnerem klubu. Oferta Dubaj dąży do doskonałości na wszystkich poziomach, co jest wartością podzielaną przez Klub. Jesteśmy zachwyceni możliwością pokazania tego ekscytującego miasta milionom miłośników klubu na całym świecie

– skomentował Emilio Butragueño, dyrektor ds. relacji instytucjonalnych Realu Madryt.

Cieszymy się na naszą współpracę z Realem Madryt. Ten przełomowy sojusz między Dubajem a najlepszym klubem na świecie opiera się na wspólnej wizji i wartościach, zgodnie z którymi każde osiągnięcie stanowi motywację do osiągania nowych sukcesów. Naszym celem jest umocnienie pozycji Dubaju w pierwszej trójce najpopularniejszych miast na świecie, a ten strategiczny sojusz pozwoli nam połączyć siły wiodącego kierunku podróży i najsłynniejszego zespołu na świecie, aby potwierdzić pozycję Dubaju jako najlepszego miasta do życia, pracy i wypoczynku

– powiedział Issam Kazim, dyrektor generalny DCTCM.  

Nowa współpraca z Realem Madryt opiera się na wieloletnim partnerstwie, podtrzymywanym przez linie lotnicze Emirates od 2011 roku. To również idealny moment na otwarcie parku tematycznego poświęconego Realowi Madryt w kompleksie parków rozrywki w Dubaju (Dubai Parks and Resorts). Będzie to największy park tematyczny na Bliskim Wschodzie, co dodatkowo zwiększy różnorodność oferty turystycznej miasta. Na terenie parku, unikatowego na skalę światową, znajdziemy liczne atrakcje związane z Realem Madryt, takie jak muzeum, park rozrywki i gry zręcznościowe dla fanów piłki nożnej, a także sklepy z pamiątkami poświęconymi wybitnej historii drużyny.  

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: Travel Advance w imieniu Dubai Economy and Tourism