Obecnie dla klientów Wizz Air jest dostępnych ponad 10 milionów biletów w ponad 65 krajach, 300 miastach i w 20 językach. Po uzyskaniu najlepszej ceny za lot pasażerowie mogą jednym kliknięciem zapoznać się z szeroką ofertą atrakcji i biletów do muzeów, wycieczek krajoznawczych, karnetów na wydarzenia sportowe czy przedstawień teatralnych.

Wszystkie bilety są dostępne na oficjalnej stronie internetowej i w aplikacji Wizz Air, dzięki łatwemu i bezproblemowemu procesowi rezerwacji.

Do najpopularniejszych wydarzeń w lokalizacjach Wizz Air należą:

· Grecja: nurkowanie,  degustacja oliwy z oliwek, tradycyjna grecka nocna muzyka na żywo i wieczorne pokazy

· Wielka Brytania: najważniejsze wydarzenia sportowe, muzyka na żywo i przedstawienia na West Endzie, w tym Hamilton i Król Lew.

· Hiszpania: zwiedzanie Sagrada Familia w Barcelonie lub Muzeum Prado w Madrycie; bilety na mecz piłki nożnej FC Barcelony; zwiedzanie najważniejszych atrakcji Madrytu na rowerze i wizyta w trzech najlepszych barach tapas w Maladze z lokalnym przewodnikiem.

· Francja: bilety wstępu bez kolejki na Wieżę Eiffla, bilety do Luwru lub wycieczka z przewodnikiem do Pałacu i Ogrodów w Wersalu.

· Włochy: wycieczka po Pompejach z archeologiem, bilety wstępu bez kolejki do Koloseum lub Galerii Uffizi, zwiedzanie z Watykanu z przewodnikiem lub mecz piłki nożnej AC Milan.

– powiedział James Goodwin, dyrektor ds. przychodów dodatkowych w Wizz Air.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: A PRiori Communications