Fot. TBO

Grupa Jumbo Tours to jeden z największych międzynarodowych operatorów turystycznych oferujący szereg usług i produktów operatorom turystycznym i biurom podróży na całym świecie. 

Firma Jumbonline dystrybuuje szeroką gamę produktów dla hurtowników i organizatorów wycieczek, a wszystko to na jednej platformie.

Zaawansowane rozwiązanie API zapewnia dostęp do ponad 120 tys. hoteli z 15 tys. bezpośrednio zakontraktowanych hoteli w bezkonkurencyjnym czasie reakcji. Uzupełnieniem tej działalności są dwie inne marki: Jumbobeds, wiodąca hurtownia internetowa dla Biur Podróży oraz Jumbotransfers oferująca szeroką gamę usług transportowych w atrakcyjnych cenach

– powiedział Gaurav Bhatnagar, współzałożyciel i dyrektor Tek Travels DMCC.

– powiedział komentując tę informację Ginés Martinez, dyrektor generalny Jumbo Tours Group.

– skomentował informację Gabriele Burgio, prezes i dyrektor generalny Alpitour World.

Izabela Krzanowska, Business Development Manager Poland dodała, że jest to fantastyczna wiadomość także dla polskich biur podróży korzystających z platformy. 

Ten rozwój odzwierciedla plany rozwoju, jakie TBO wyznaczyło sobie na skalę globalną, kontynuując zwiększanie inwestycji poprzez ciągłe poszukiwanie podobnych partnerstw w celu rozszerzenia, zatrudniania i poprawy doświadczenia klienta, zgodnie z wizją upraszczania i wzmocnienia ekosystemu podróży.

Dzięki ponad 40-letniemu doświadczeniu w branży turystycznej Jumbo Tours Group jest firmą zarządzającą destynacjami, oferującą szeroką gamę usług i produktów w miejscu docelowym dla touroperatorów i biur podróży na całym świecie.
JTG jest częścią Alpitour World, jednej z największych korporacji turystycznych w Europie i wiodącej firmy turystycznej na rynku włoskim. Grupa integruje głównych włoskich touroperatorów, ponad 2500 biur podróży, sieć hoteli VOI Hotels & VRetreats oraz linię lotniczą Neos Air

TBO to jedna z wiodących globalnych platform dystrybucji podróży, oferująca dwustronną platformę technologiczną, pełniącą rolę płynnego interfejsu między dostawcami a nabywcami. 

Platforma TBO umożliwia szerokiej i zróżnicowanej grupie dostawców prezentację i marketing oferty, a także ustalanie cen dla dużego i zróżnicowanego światowego grona nabywców. TBO ma zdywersyfikowaną globalną obecność i strukturę przychodów, oraz regionalne centra operacyjne w Indiach, Azji, na Bliskim Wschodzie, w Europie, Ameryce Północnej i Ameryce Łacińskiej.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: TBO