Po dwóch miesiącach od uruchomienia rejestracji do udziału w IMEX America zgłosiło się już ponad 3 tys. profesjonalistów MICE z całego świata. Targi odbędą się w dniach 11-13 października br. w Mandalay Bay Resort and Casino w Las Vegas.


Jak informują organizatorzy udział w imprezie zadeklarowała spora grupa wystawców z zagranicy. Wśród nich dominują przedstawiciele największych sieci hotelowych (m.in. Associated Luxury Hotels International, Four Seasons Hotels and Resorts, Hilton, IHG Hotels & Resorts czy Marriott International) oraz biur convention. Nie tylko z Ameryki Północnej i Południowej (m.in. Atlantic City, Los Cabos, Miami, Milwaukee, Orlando, Wisconsin, Meksyk, Ekwador, Kolumbia czy Urugwaj), ale też praktycznie z całej Europy, regionu Azji i Pacyfiku oraz z Australii i Bliskiego Wschodu (m.in. Abu Zabi, Bahamy, Czechy, Dominikana, Dubaj, Grecja, Hawaje, Irlandia, Szwajcaria, Turcja czy Nowa Zelandia). Po raz pierwszy w Las Vegas wystawiać będzie się Emirat Ras Al Khaimah.

Impreza jak zwykle poprzedzona zostanie tzw. Smart Monday – dniem edukacyjnym, przygotowywanym przez stowarzyszenie Meeting Professionals International (MPI). Poza tym organizatorzy zapowiedzieli przygotowanie nie dziesięciu jak do tej pory, ale czterech stref merytorycznych poświęconych kolejno: ludziom w przemyśle spotkań, zrównoważonemu rozwojowi, zmianom klimatycznym i szeroko rozumianej ekologii oraz przyszłości branży i tworzeniu unikalnych doświadczeń. Ma to ułatwić uczestnikom podjęcie decyzji dotyczących tego, na których wykładach, warsztatach i prelekcjach warto się pojawić ze względu na reprezentowane przez nich zainteresowania i specyfikę wykonywanej pracy w sektorze MICE. Nie zabraknie też sesji specjalnych, za których przygotowanie odpowiadają czołowe stowarzyszenia branżowe (m.in. IAEE, EIC i MPI), a także spotkania „She Means Business”.

Wiemy, że to właśnie podczas spotkań twarzą w twarz mają miejsce najlepsze i najbardziej efektywne rozmowy biznesowe. IMEX America to impreza stworzona po to, aby tego typu spotkania ułatwiać. Na tym koncentrują się nasze starania. Oprócz tego stworzyliśmy program, który oferuje wszystkim uczestnikom sporą dawkę wiedzy, która pomoże w osiągnięciu ich celów i zaspokojeniu bieżących potrzeb. W ten sposób wspieramy całą branżę

– powiedziała Carina Bauer, dyrektor generalna Grupy IMEX.

Rejestracji na IMEX America można dokonać na stronie:
https://www.imexamerica.com/register-for-imex-america

Źródło: thinkmice.pl
Tekst: Anna Molęda-Kompolt