14 i 15 czerwca firma Travel Bidder zorganizowała letnią, butikową, edycję MEET THE BIDDER SMART FAIRS. MTB odbyło się po raz 33, ale pierwszy raz dedykowane było branży wyjazdów luksusowych i szytych na miarę. Z tego powodu wydarzenie Meet the Bidder LUXURY & MICE Summer Edition odbyło się w niedawno otwartym hotelu VERTE Autograph Collection by Marriott Bonvoy na Warszawskiej Starówce.
PIĘĆ DNI ATRAKCJI
12 i 13 czerwca przedstawiciele Meet the Bidder uczestniczyli w wydarzeniu Meetings Week jako Partnerzy.
Większość z 41 Wystawców Meet the Bidder wzięło udział zarówno 14, jak i 15 czerwca 2023. Po raz pierwszy organizatorzy zaproponowali możliwość wyboru dnia spotkań lub uczestnictwo w całym wydarzeniu. Organizatorzy zapewnili dużą ilość atrakcji towarzyszących i dodatkowych jak np.:
- Travel Experience Invitations Game, czyli grę dla kupujących, w której można było zdobyć wiele atrakcyjnych nagród oferowanych przez wystawców Travel Bidder jak np.: pakiet all inclusive 7 noclegów dla 2 osób w Iberostar Bella Vista Varadero Hotel na Kubie, czy bilety lotnicze do Doha ufundowane przez QATAR AIRWAYS.
- Wyjątkową konferencję prasową, dla mediów i przedstawicieli biur promocji regionów oraz firm reprezentujące. Prezes Travel Bidder Cezary Wilemajtys przedstawił najnowszy projekt firmy dla branży MICE planowany na 21 listopada 2023 r. – czyli konferencję MISF 2023 – Meeting Industry Sustainability Forum 2023, ESG: Congress & Business Travel.
- Zwiedzanie Starego Miasta z anglojęzycznym przewodnikiem – ukłon w stronę zagranicznych Wystawców, aby przy okazji podroży służbowej mogli choć trochę poznać uroki Warszawy.
- Trzy „niespodzianki muzyczne” – przepiękne koncerty chopinowskie w pobliskim Chopin Point.
- Kolacja networkingowa, z muzyką na żywo, z doskonałymi daniami, winami i ponczem w stylowej Restauracji Enoteka przy Rynku Nowego Miasta.
ELITARNI WYSTAWCY
W wydarzeniu wzięło udział szerokie spektrum Wystawców: od DMC z Seszeli, Kuby, Ameryki Południowej, czy też Albanii, Cypru, Hiszpanii i Szkocji, poprzez rozmaitych przedstawicieli hoteli w Polsce i za granicą np. Hôtels Barrière we Francji, Melia w Hiszpanii, Gloria w Turcji, Galaxia na Bliskim Wschodzie, Iberostars na Kubie, aż do przedstawicieli biur promocji regionów np. Korea Tourism Organisation oraz przodujących linii lotniczych np. Qatar, KLM, Air France, LOT. Ze strony organizatorów rejsów uczestniczyło Royal Caribbean Polska.
Na szczególną uwagę zasługuje udział Visit Hungary jako Destination Partner. W trakcie Meet the Biddera można było spotkać się z licznymi węgierskimi wystawcami: Budapest Convention Bureau, Kompas DMC, Ensana Hotels, Hotel Spirit, NaturMed Hotel Carbona, Hotel Kozmo oraz UP Hotel.
Polskę reprezentowały hotele: NOBU, Narvil, Saski Curio by Hilton w Krakowie, Pałac Romantyczny, Hotele Radisson.
GRUPA HOSTED BUYERS
Grupa managerów i właścicieli zagranicznych biur podróży, która przyjechała do Polski na zaproszenie Travel Biddera, aby wziąć udział w 2 dniach intensywnych spotkań B2B podczas Meet the Bidder, miała swój program, który obejmował m.in.:
* uczestnictwo w konferencji Meetings Week wraz z inspekcją Airport Hotel Okęcie,
* kolację powitalną na Rynku Starego Miasta,
* kolację pożegnalną ze smacznymi polskimi stekami,
* obejrzenie wybranych miejsc w hotelu Mariott Warsaw, połączone z toastem szampanem na 40. piętrze w hotelowym drink-barze Panorama o zachodzie słońca.
Większość z Uczestników wzięła też udział w wyjeździe pociągiem Pendolino na dwa dni do Krakowa nazwanym: Post Tour “ROMANTIC CRACOW”, z takimi atrakcjami jak:
* nocleg z doskonałym śniadaniem w pięknym gościnnym hotelu Saski Curio by Hilton blisko Rynku Starego Miasta,
* wizyta w ICE Kraków – atrakcja szczególnie dla organizatorów MICE,
* smaczny lunch i poznanie potencjału sąsiadującego z centrum kongresowym Park Inn by Radisson Kraków,
* zaskakująca Willa Decjusza
* szybka wizyta w Bachleda Hotel oraz zwiedzanie hotelu Stradom House Autograph Collection Kraków połączone z lunchem z zaskakującym menu.
Zwiedzanie Starego Miasta, Kazimierza i Wawelu przy sprzyjającej pogodzie wraz z rejsem gondolą po Wiśle z AQUA FUN o zachodzie słońca było przysłowiową kropką nad “i”, spełniło najśmielsze oczekiwania Gości.
Największe chyba wrażenie zrobił hotel Saski, którego managerowie umieli zainspirować uczestników do realizacji przyszłych eventów w swoich wnętrzach.
DOFINANSOWANIE KOSZTÓW DOJAZDU POLSKICH BUYERSÓW
Uczestnicy z Warszawy i z innych miast Polski mieli dedykowany im program dofinansowania. Organizatorzy, podobnie jak podczas wiosennej edycji, oferowali przejazd taxi, zwrot lub dofinansowanie kosztów dojazdu z dalszych miejsc w Polsce i zamierzają kontynuować tę praktykę w przyszłości.
PARTNERZY I PATRONI WYDARZENIA:
Partnerem Wydarzenia – „Destination Partner” było: VISIT HUNGARY https://visithungary.com/pl
Host Destination Partner – Mazovia Convention Bureau https://www.mrot.pl/
Partnerami Post Tour „ROMANTIC CRACOW” byli: Hotel SASKI Kraków, Curio Collection by Hilton, Stradom House Autograph Collection Kraków, Park Inn by Radisson Kraków, Aqua Fun Rejsy po Wiśle.
Partnerami Stowarzyszeniowymi są Site Poland, SOIT oraz SBE
Patronami Medialnymi są: nowaturystyka.pl, THINK MICE, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, Business Traveller, Mice Poland, ŚWIAT PODRÓŻE KULTURA, Travel Compass, Read & Fly, ALL INCLUSIVE i TTG.
Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE & TOURISM around the world e-magazine oraz EVINTRA.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: travel-bidder