Ostatnie miesiące działalności biura podróży EXIM tours z pewnością należą do ciekawych i inspirujących. Piąty największy organizator wyjazdów w Polsce stawia na obecność w nowych kanałach komunikacji. Dziś to nie tylko liczne kampanie w Internecie czy reklamy widoczne na najlepiej umieszczonych nośnikach w największych miastach w Polsce. EXIM tours inspiruje przed telewizorem, docierając do nowych odbiorców. To nie wszystko. Jedno z czołowych biur podróży zdaje sobie również sprawę z mocy mediów społecznościowych: szuka ambasadorów i otwiera program współpracy z influencerami.
Ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Billboardy sponsorskie są emitowane na kanałach grup TVN oraz Polsat. Plan obejmuje zarówno główne anteny, jak i kanały tematyczne, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.
EXIM tours konsekwentnie stawia na inspirującą komunikację. Tym razem, w przygotowanym billboardzie sponsorskim, przedstawia trzy najczęściej podróżujące z biurem grupy osób. Podpowiada, kto może znaleźć idealny wyjazd dla siebie. Rodziny z dziećmi: poszukujące bezpiecznych i pełnych atrakcji miejsc, takich jak hotele z aquaparkami. Osoby dojrzałe: cieszące się drugą młodością, pragnące spędzić czas w interesujący sposób i korzystać z uroków podróży. Pary: osoby podróżujące we dwójkę, mające przeróżne wakacyjne pragnienia, które reprezentuje para nieheteronormatywna, co podkreśla inkluzywność i otwartość biura EXIM tours.
Na exim.pl każdy może znaleźć propozycje dla siebie. Mamy zarówno oferty z atrakcjami dla najmłodszych, jak i hotele tylko dla dorosłych. Mamy propozycje wypadów typu city-break. Mamy hotele LGBTQ+ friendly. Mamy tanie, ale też pięciogwiazdkowe. Mamy bliskie i egzotyczne. Są u nas oferty z przelotem i te z dojazdem własnym. Inspirujemy, podpowiadamy naturalne rozważanie: pytanie, które większość z nas zadaje sobie, myśląc o urlopie. A może by tak… nad polskie morze? A może by tak… do Egiptu? Do Tajlandii? A może by tak… zacząć odkrywać świat z EXIM tours? Naturalnie, inkluzywnie, przyjaźnie i otwarcie. I to klienci sami mogą wybrać, co im najlepiej w duszy gra
– zachęca Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours Polska.
W tym roku EXIM tours wdrożyło nową strategię marketingową. Fundamentem platformy komunikacyjnej były kompleksowe badania rynku, sieci dystrybucji oraz wizerunku marki. Hasło przewodnie, z którym dziś kojarzymy markę EXIM tours, jest łatwe do zapamiętania, inspiruje do refleksji i pozwala ponieść się marzeniom. „A może by tak…” stanowi klucz do pragnień każdego z nas, otwierając drzwi do niezapomnianych podróży i nowych doświadczeń.
Kampania promująca EXIM tours stale obecna jest w sieci: obejmuje media społecznościowe oraz największe portale internetowe.
Touroperator nie zwalnia tempa
W miniony weekend EXIM tours było partnerem Influencer LIVE Wrocław. To prestiżowe wydarzenie, które odbyło się na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu, skupia uwagę wartościowych twórców treści internetowych. W trakcie dwóch dni paneli i dyskusji stoisko touroperatora odwiedziło około 2000 influencerów. EXIM tours było także sponsorem nagrody dla Twórcy Roku, który dzięki wygranej będzie mógł odpocząć z biurem podróży.
W trakcie ILW touroperator ogłosił premierę programu współpracy z polskimi influencerami, a także poszukiwanie dwojga ambasadorów marki na sezon zima 2024/25 i lato 2025. EXIM tours podkreśla, że jest otwarte na propozycje zarówno od dużych, małych, jak i mikroinfluenserów. Szuka w szczególności twórców spoza kategorii travel. Chętni mogą zgłaszać się przez stronę exim.pl./wspolpraca.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: EXIM tours