Ruszyła kampania telewizyjna touroperatora. Billboardy sponsorskie są emitowane na kanałach grup TVN oraz Polsat. Plan obejmuje zarówno główne anteny, jak i kanały tematyczne, w tym TVN7, TTV, TV Puls, Polsat2, Polsat Cafe, TV4, Stopklatka czy Kino Polska. Emisje potrwają do końca lipca.

EXIM tours konsekwentnie stawia na inspirującą komunikację. Tym razem, w przygotowanym billboardzie sponsorskim, przedstawia trzy najczęściej podróżujące z biurem grupy osób. Podpowiada, kto może znaleźć idealny wyjazd dla siebie. Rodziny z dziećmi: poszukujące bezpiecznych i pełnych atrakcji miejsc, takich jak hotele z aquaparkami. Osoby dojrzałe: cieszące się drugą młodością, pragnące spędzić czas w interesujący sposób i korzystać z uroków podróży. Pary: osoby podróżujące we dwójkę, mające przeróżne wakacyjne pragnienia, które reprezentuje para nieheteronormatywna, co podkreśla inkluzywność i otwartość biura EXIM tours.

– zachęca Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours Polska.

W tym roku EXIM tours wdrożyło nową strategię marketingową. Fundamentem platformy komunikacyjnej były kompleksowe badania rynku, sieci dystrybucji oraz wizerunku marki. Hasło przewodnie, z którym dziś kojarzymy markę EXIM tours, jest łatwe do zapamiętania, inspiruje do refleksji i pozwala ponieść się marzeniom. „A może by tak…” stanowi klucz do pragnień każdego z nas, otwierając drzwi do niezapomnianych podróży i nowych doświadczeń.

Kampania promująca EXIM tours stale obecna jest w sieci: obejmuje media społecznościowe oraz największe portale internetowe.

W miniony weekend EXIM tours było partnerem Influencer LIVE Wrocław. To prestiżowe wydarzenie, które odbyło się na stadionie Tarczyński Arena we Wrocławiu, skupia uwagę wartościowych twórców treści internetowych. W trakcie dwóch dni paneli i dyskusji stoisko touroperatora odwiedziło około 2000 influencerów. EXIM tours było także sponsorem nagrody dla Twórcy Roku, który dzięki wygranej będzie mógł odpocząć z biurem podróży.

W trakcie ILW touroperator ogłosił premierę programu współpracy z polskimi influencerami, a także poszukiwanie dwojga ambasadorów marki na sezon zima 2024/25 i lato 2025. EXIM tours podkreśla, że jest otwarte na propozycje zarówno od dużych, małych, jak i mikroinfluenserów. Szuka w szczególności twórców spoza kategorii travel. Chętni mogą zgłaszać się przez stronę exim.pl./wspolpraca.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: EXIM tours