Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) wznawia swój wieloletni udany format workshopu turystyki przyjazdowej Germany Travel MartTM (GTM). W ramach cyfrowej transformacji, ta odnosząca sukcesy platforma sprzedażowa otrzyma nowy, innowacyjny profil „Germany Travel Mart 360°”, który zapewni całodobową interaktywną komunikację online i offline wzmacniając sieć kontaktów branży turystycznej w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.
DZT reorganizuje również swój format corocznego wydarzenia B2B dla branży turystycznej. Po raz pierwszy DZT zorganizuje najważniejsze wydarzenie branżowe dla niemieckiej turystyki przyjazdowej jakim jest GTM bez partnera regionalnego.
Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT, wyjaśnia:
Pod koniec 50. edycji GTM wiosną tego roku ogłosiliśmy reorganizację formatu zgodnie z obecnymi i przyszłymi wyzwaniami. W ramach cyfrowej i zrównoważonej transformacji dla marki „Niemcy, cel podróży”, nowy format GTM 360° oferuje wszystkim MŚP niemieckiej branży turystycznej innowacyjny dostęp do rynku i wspiera ich konkurencyjność na arenie międzynarodowej.
GTM 360° jako cyfrowy rynek dla międzynarodowych działań DZT
Wgląd w rynek, warsztaty sprzedażowe, hybrydowe rozmowy sprzedażowe i przyszłe think tanki zostaną połączone na platformie internetowej GTM 360°. Wiedza i sieć DZT mogą być wykorzystywane przez dostawców usług turystycznych w dowolnym momencie. W przyszłości nowy GTM 360° będzie działał jako całoroczne centrum turystyki przyjazdowej i wypełni lukę czasową w stosunku do corocznego wydarzenia GTM w Niemczech, które koncentruje się na spotkaniach bezpośrednich. Nowy portal internetowy sprawi, że dostęp do rynku, zmiany rynkowe i możliwości rozwoju rynku będą bardziej przejrzyste i ułatwią dialog z branżą turystyczną.
GTM 360° w terminie 25-27 marca 2025 jako wydarzenie na żywo
Rejestracja online dla niemieckich dostawców usług, którzy chcą wziąć udział w przyszłorocznych warsztatach GTM 360°, rozpocznie się 11 listopada. Platynowym sponsorem wydarzenia w Bonn jest Dorint GmbH.
Program GTM 360° oferuje skondensowany format warsztatów w dniach 26 i 27 marca 2025 r. w Dorint Hotel Bonn. Wieczorne wydarzenie pierwszego dnia warsztatów w Steigenberger Icon Grandhotel Petersberg zaoferuje uczestnikom ekskluzywne możliwości nawiązywania kontaktów. Najlepsi kluczowi klienci z międzynarodowej branży turystycznej i przedstawiciele mediów o dużym zasięgu będą podróżować do Bonn na pokładzie trzech statków wycieczkowych Scylla AG wzdłuż Doliny Środkowego Renu.
Jörg T. Böckeler, rzecznik zarządu i dyrektor generalny (CEO) DHI Dorint Hospitality & Innovation GmbH:
Dorint oznacza gościnność i doskonałość usług na najwyższym poziomie. Współpraca z DZT podczas GTM 360° oferuje nam idealną okazję do zaprezentowania tych wartości kluczowym klientom międzynarodowej branży turystycznej, a tym samym dalszego wzmocnienia naszej działalności
W okresie poprzedzającym GTM 360° uczestnicy z rynków źródłowych będą mieli okazję zapoznać się z aktualnymi ofertami i tematami, na których skupia się międzynarodowy marketing marki „Niemcy, cel podróży”, podczas wycieczek przedkongresowych organizowanych wspólnie ze sponsorami. Pięć wycieczek zaoferuje uczestnikom GTM możliwość poznania na żywo atutów marki „Niemcy, cel podróży”. Będą to kultura i regiony winiarskie, historyczne miasta, turystyka miejska, zakupy, przyroda i oferty z certyfikatem zrównoważonego rozwoju. DZT i Dorint GmbH zorganizują również 26 marca 2025 r. konferencję prasową dla przedstawicieli mediów na pokładzie jednego z rzecznych statków wycieczkowych.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Niemiecka Centrala Turystyki (DZT)