Grzegorz Mikielewicz przez wiele lat pracował jako ambasador największych na świecie marek z segmentu operatorów pokera online, intensywnie podróżując. Wyjazdy te musiały być indywidualnie dostosowane do jego potrzeb, więc organizował je sam. Z czasem jego znajomi zaczęli zwracać się do niego o pomoc w planowaniu wakacji. To nakierowało go na niszę, którą ma wypełnić Getaway - platforma pełniąca funkcję intuicyjnego, inteligentnego, zaawansowanego technologicznie kreatora podróży “szytej na miarę”. W pomysł Grzegorza Mikielewicza uwierzyli inwestorzy, którzy przekazali na rozwój spółki 2,3 mln złotych.  

Grzegorz Mikielewicz przez 7 lat był członkiem PokerStars Team Online Pro, pełnił również funkcję ambasadora największych na świecie marek z segmentu operatorów pokera online. Praca ta była bezpośrednio powiązana z ogromną liczbą podróży po całym świecie, podczas których wielokrotnie odwiedził takie miejsca, jak Bahamy, Kalifornia czy Hongkong.

Podróżując intensywnie zawodowo oraz rozmawiając ze znajomymi, których często wspierałem w organizacji samodzielnych wyjazdów, dostrzegłem, że na rynku turystycznym potrzebne jest narzędzie, które odwróciłoby działanie tej branży w taki sposób, by to już nie klient dostosowywał się do sztywnych pakietów, ale pakiet był tworzony specjalnie dla niego. Zainspirowało mnie to do stworzenia rozwiązania wpisującego się w globalny trend –  personalizowanych podróży z pełnym, osobowym i technologicznym wsparciem organizatora

– mówi Grzegorz Mikielewicz, CEO i założyciel Getaway.

Dowolna podróż, jedno kliknięcie Getaway, jako narzędzie tworzące plany dowolnych podróży na zamówienie klienta, wypełnia lukę pomiędzy głównymi segmentami rynku turystycznego. Dzięki dostępowi do preferencyjnych stawek oferowanych przez bazę hotelową i usługową na całym świecie oraz integracji wielu rozwiązań w jednym, usługa oszczędza klientowi zarówno czas, jak i pieniądze, dostarczając mu najlepszą możliwą konfigurację wyjazdu.

Uzupełnieniem opcji planowania podróży jest pełna opieka 24/7 oraz organizacja wszelkich formalności, takich jak odprawy online, gromadzenie potwierdzeń i udostępnienie klientowi interaktywnego przewodnika na wyjazd.

Wszystkie te najważniejsze informacje są zawsze w zasięgu jednego kliknięcia na smartfonie. Getaway nie posiada bazy gotowych ofert – dowolny wyjazd jest tworzony na zamówienie i można go w pełni dopasować do własnych oczekiwań, niezależnie czy podróżujemy typowo turystycznie – z dziećmi, z grupą znajomych, w parze lub jako singiel – czy też biznesowo.

Technologia rewolucjonizująca rynek

Spółka Getaway powstała w 2018 roku i od tego czasu intensywnie się rozwija. W 2021 roku zrealizowała rundę inwestycyjną “pre-seed”, dzięki której pozyskała finansowanie na poziomie 1,5 mln złotych od funduszu Aban Fund oraz dwóch aniołów biznesu – Łukasza Halucha i Krzysztofa Domagały. Na przełomie roku spółka pozyskała kolejne fundusze w wysokości około miliona złotych od inwestorów prywatnych. Jesienią 2023 roku Getaway planuje przeprowadzenie kolejnej większej rundy, której celem jest m.in. osiągnięcie pełnej skalowalności w Polsce, a docelowo wejście z platformą na rynki zagraniczne.

Dzięki pozyskanemu finansowaniu przyspieszyliśmy prace nad kolejnymi integracjami, automatyzacjami oraz dalszym wdrażaniem algorytmów sztucznej inteligencji, która stopniowo zastępuje pracę ekspertów przy projekcie. Naszą misją jest rozwój platformy w kierunku kompleksowego, zaawansowanego technologicznie narzędzia do komponowania dowolnych podróży i ich obsługi w czasie rzeczywistym, co może przyczynić się do rewolucji w nowoczesnym podróżowaniu

podsumowuje Mikielewicz.

Źródło:Marta Paczka, good one pr