– podkreśla Danuta Kisielewska, dyrektor personalna w Polskim Holdingu Hotelowym.

Prezentacje wyników pracy zespołów były nie tylko inspirujące, ale także pokazały, jak różnorodne perspektywy mogą przyczynić się do wymiany doświadczeń i rozwijania nowych pomysłów. Niektóre grupy poszły o krok dalej, prezentując prototypy, które jeszcze bardziej wzbogaciły Bank Pomysłów programu. Wspólne warsztaty są bardzo cenione przez Ambasadorów i sprzyjają budowaniu zaangażowania, jak również poczucia sprawczości i wpływu na rozwój programu.

– mówi prowadząca warsztaty Violetta Hamerska, ekspertka branży hotelowej Guest & Employee Experience.

Ambasadorzy programu to wyjątkowi ludzie, którzy zmieniają świat wokół siebie, w swoim miejscu pracy, jak i w lokalnym środowisku. Ich praca wolontariacka i prospołeczna trwa przez cały rok przez co, są autentyczni i skuteczni. Polski Holding Hotelowy wspiera ich działania już trzeci rok z rzędu, budując silne i zintegrowane zespoły oraz tworząc przyjazne środowisko pracy.


„Ambasador” to innowacyjny, nagrodzony w Polsce oraz na arenie międzynarodowej program motywacyjny przeznaczony dla pracowników PHH. Uczestnicy grywalizacji już od trzech lat w zamian za określone postawy i aktywności gromadzą punkty, które są wymieniane na nagrody pieniężne. Punkty można otrzymać między innymi za udział w wolontariacie społecznym, w tym za udział w akcjach pomocy dla migrantów z Ukrainy, udział w ochotniczych służbach na przykład OSP, członkostwo w organizacjach pozarządowych o charakterze wolontariackim czy wyjątkową pomoc koleżeńską. Istnieje również możliwość zdobycia punktów za wykonywanie obowiązków ponad standardowe zadania stanowiskowe, polecenie nowego pracownika lub profilaktykę zdrowotną, na przykład szczepienie przeciw grypie, uzyskanie paszportu COVID-owego, oddanie krwi czy wpisanie do bazy DKMS. Jest to program, w którym praca społeczna trwa przez cały rok.

Opracował: Mirosław Mikulski Źródło i zdjęcie: Polski Holding Hotelowy