Accor prowadzi w Polsce ok. 86 hoteli i planuje przyłączyć kolejne 20-25. Będą to zarówno nowe obiekty, jak i zupełnie nowe marki. Najnowszy hotel Mövenpick w Świnoujściu zostanie otwarty w przyszłym roku. Będzie liczył 300 pokoi.

Fot. Accor

Mövenpick jest świetną marką dla polskiego rynku. Pozwala partnerom i inwestorom, we współpracy z nami, mierzyć naprawdę wysoko w kategorii premium. W Polsce nietrudno o dobrą lokalizację

– uważa Frank Reul, VP – Development Accor Premium, Midscale&Economy, Eastern Europe, Balkans, Italy&Greece. 

Marka Mövenpick sprawdza się zarówno w sektorze hoteli miejskich, jak i resortowych, np. w górach. Najnowszy hotel w Świnoujściu będzie liczył ok. 300 pokoi. Powstaje w modernizowanym i rozbudowywanym obiekcie.

(…) Hotel zaoferuje m.in. wyjątkowe usługi spa i wellness. Marka Mövenpick z nich słynie nie tylko w Polsce, ale też w Czechach, na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii i innych krajach. Jesteśmy pewni, że razem z naszym polskim partnerem, Mövenpick w Świnoujściu będzie sukcesem

– tłumaczy Frank Reul.

Accor kolekcjonuje marki hotelowe

Nowością w portfelu Accor jest też The Handwritten Collection, której motto brzmi: Pobyt w dwóch hotelach, nigdy nie będzie taki sam. 1 czerwca pierwszy w Europie Wschodniej hotel z kolekcji The Handwritten Collection został uroczyście otwarty w Tallinnie i przyjął pierwszych gości. Oru Hub Hotel Tallinn – Handwritten Collection to rodzinny hotel, który chce skorzystać z doradztwa, dystrybucji i usług, jakie zapewnia grupa Accor. Położony przy ulicy Narva jest jednym z pierwszych hoteli hybrydowych w Estonii. Po gruntownym remoncie został ponownie otwarty w ramach zupełnie nowego konceptu będącego połączeniem hotelu, Airbnb i przestrzeni coworkingowej.

Hotel znajduje się w pobliżu centrum miasta. Zabytkowa część Tallinna znajdują się w odległości 5–10 minut jazdy samochodem lub autobusem, a port morski i lotnisko oddalone są o ok. 12 minut.

W Polsce pod szyldem The Handwritten Collection zadebiutuje w lipcu tego roku krakowski hotel The Crown.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: Accor