– powiedziała na zakończenie 50. edycji GTM, Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.

– powiedziała Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca Tourismus Marketing Gesellschaft Sachsen mbH (TMGS).

Andrea Pier, dyrektor handlowy Europejskiej Stolicy Kultury Chemnitz:

Katja Loße, dyrektor zarządzająca CWE:

Od czasu pierwszego GTM w 1972 roku, ponad 15000 ekspertów z międzynarodowej branży turystycznej i 7000 dziennikarzy z 56 krajów przyjęło zaproszenie DZT na GTM.

– komentuje Petra Hedorfer.

Dzięki tej inicjatywie DZT planuje zaoferować wszystkim MŚP niemieckiej branży turystycznej innowacyjny dostęp do rynku i dodatkowe wsparcie. Nowoczesne podejście do prezentacji miejsc docelowych i nowe opcje integracji dla partnerów biznesowych sprawią, że GTM będzie nadal jednym z najważniejszych wydarzeń sprzedażowych w niemieckiej turystyce dla niemieckiej i międzynarodowej branży turystycznej.

Firmy mogą już teraz wyrazić swoje zainteresowanie przedstawieniem kreatywnej koncepcji dalszego rozwoju GTM Germany Travel Mart™ wysyłając zgłoszenia na: gtm@germany.travel

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: Niemiecka Centrala Turystyki (DZT)