Po sukcesie niedawno otwartego Mercure Szczyrk Resort, który zdobył duże uznanie nie tylko w Polsce, Accor kontynuuje ekspansję uwielbianej przez gości marki Mercure. Wraz z otwarciem Mercure Palanga Vanagupe Resort grupa rozbudowuje portfolio sześciu hoteli w kluczowych lokalizacjach na Litwie, takich jak m.in. Wilno, Kłajpeda, Kowno czy Mariampol. Nowy hotel będzie trzecim obiektem działającym pod marką Mercure kraju, dołączając do ponad 67 hoteli Mercure w Europie Wschodniej. 

Od 1973 roku Mercure łączy lokalną kulturę z wysoką jakością usług. Portfolio marki obejmuje już ponad 1000 hoteli na całym świecie. Wraz z autorskim programem Discover Local, Mercure zaprasza wszystkich do odkrycia regionalnej atmosfery i autentycznego klimatu każdej lokalizacji.

– zauważa Frank Reul, Vice President Development Premium, Midscale, and Economy Brands Eastern Europe, Italy, and Greece w Accor.

Mercure Palanga Vanagupe Resort oferuje 98 stylowych pokoi i apartamentów, które zostały zaprojektowane tak, aby odzwierciedlać spokojne otoczenie obiektu. Hotel oferuje zróżnicowaną ofertę gastronomiczną, w tym przestronną restaurację dla 165 osób serwującą starannie przygotowane lokalne specjały, przytulny bar dostępny w hotelowym lobby i przy basenie, a także odkryty taras .

Goście zatrzymujący się w Mercure Palanga Vanagupe Resort będą mogli zrelaksować się w Golden SPA, które oferuje ponad 100 zabiegów, od rozpieszczających masaży po terapie tajskie i ajurwedyjskie. Spa zapewnia również dostęp do saun, aromatycznych łaźni parowych, łaźni lodowej i jacuzzi, a nawet basenu z masażem strumieniowym i eleganckiego basenu Princess z białego marmuru z efektem tropikalnego deszczu. Pełną relaksację zapewni także 18-metrowy odkryty basen letni, plac zabaw dla dzieci, a dla miłośników aktywnego wypoczynku: centrum fitness, dwa odkryte korty tenisowe, boisko do koszykówki i wypożyczalnia rowerów.

Mercure Palanga Vanagupe Resort to największe hotelowe centrum konferencyjne w mieście, oferujące sześć sal do organizacji wydarzeń – od kameralnych spotkań po konferencje na 500 osób. Hotel zapewnia także obszerny parking ze stacjami ładowania pojazdów elektrycznych oraz usługę transferu na lotnisko. Położony w pobliżu tętniącego życiem centrum Palangi i zaledwie pięć kilometrów od międzynarodowego lotniska, nowy hotel będzie wyróżniał się niezrównaną wygodą podczas podróży lokalnych lub zagranicznych.

W trwającą półtora roku renowację i modernizację hotelu zaangażowane było wielokrotnie nagradzane polskie Studio Aka.

Mercure Hotels & Resorts oferuje 1000 hoteli w ponad 65 krajach i ponad 200 obiektów w planach. Polskie portfolio marki zasila 26 hoteli, do których w ubiegłym roku dołączył Mercure Szczyrk Resort – jeden z największych obiektów sieci w Europie. Co więcej, marka może poszczycić się największą liczbą inwestycji w portfolio Accor, dostarczając wysokiej jakości standardy z głębokim poczuciem lokalności. Mercure jest marką uczestniczącą w ALL, lifestylowym programie lojalnościowym zapewniającym dostęp do szerokiej gamy nagród, usług i doświadczeń.  

Źródło i zdjęcie: 38Content Communication