W ramach oferty pakietów City Break oraz Wakacje Grupa eSky łączy główne zalety dynamicznego pakietowania – czyli elastyczność i różnorodność oferty – z rozwiązaniami znanymi z oferty touroperatorów, takimi jak transfery realizowane przez lokalnych partnerów.
Pakiety City Break oraz Wakacje z lotem i noclegiem w cenie to rozwiązanie szczególnie popularne w krajach Europy Zachodniej. Co za nim stoi? Przede wszystkim bogata oferta lotów i noclegów, które w momencie zakupu klient może dowolnie łączyć w ramach jednej rezerwacji. Przeniesienie do Polski najlepszych wzorców w organizacji podróży znanych Amerykanom czy Brytyjczykom sprawi, że Grupa eSky odda w ręce klientom narzędzie do skompletowania idealnej podróży do dowolnego zakątka świata.
Odpoczynek z touroperatorami to często sztywny czas trwania podróży, mały wybór hoteli, w dodatku dosyć sztampowych, a także wąska siatka kierunków. Natomiast pakiety City Break i Wakacje nie tylko pozwalają wybierać loty o dogodnej porze dnia, ale także otwierają Polakom dostęp do hoteli wcześniej oferowanych klientom zagranicznych biur podróży. Co więcej, oferta pakietowa zwiastuje zerwanie z koniecznością spędzenia wakacji jedynie w Turcji, Hiszpanii, Grecji czy Egipcie. W zasięgu ręki pojawiają się bowiem Portugalia, Cypr, Malta, Włochy, Lazurowe Wybrzeże we Francji czy Albania, czy też dowolny kierunek, gdzie realizowane są loty
– podkreśla Łukasz Neska, wiceprezes ds. rozwoju w Grupie eSky.
W Polsce Grupa eSky posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki, a jej oferta pakietowa w całości jest objęta Turystycznym Funduszem Gwarancyjnym. Oznacza to, że firma bierze na siebie pełną odpowiedzialność za organizację i realizację wymarzonego urlopu klienta.
Praktyki z Wielkiej Brytanii dzięki zagranicznemu dyrektorowi
Przyspieszyć ten proces ma Nicholas Smith, który od maja br. dołączył na pokład Grupy eSky jako nowy Dynamic Packaging Director. Doświadczenie zawodowe Nicholas zdobywał w największych brytyjskich firmach branży turystycznej, takich jak loveholidays i lastminute.com, gdzie odpowiadał za wdrożenie i rozwój popularnego na Zachodzie produktu pakietowego. To za jego sprawą tradycyjni touroperatorzy stracili sporą część klientów na rzecz internetowych biur podróży.
W nowej roli Smith wesprze Grupę eSky w połączeniu najlepszych zachodnich praktyk dynamicznego pakietowania ze zwyczajami konsumenckimi podróżników w Europie Środkowo-Wschodniej. Będzie też ściśle współpracował z Jarosławem Grabczakiem, wieloletnim Product Managerem największych touroperatorów w Polsce, a obecnie Leisure and Accomodations Managerem w Grupie eSky. Synergia kompetencji pozwoli wypracować unikalny na skalę regionu model pakietów dynamicznych, łączący wybrane rozwiązania touroperatorów z zaletami internetowych biur podróży, w szczególności przejrzystym procesem transakcyjnym, zaawansowaną wyszukiwarką ofert oraz szerokim filtrowaniem.
Oferta pakietowa o 200 proc. w górę
Kluczowym elementem strategii Grupy eSky jest zwiększenie przychodów ze sprzedaży pakietów City Break i Wakacje. Skuteczność dotychczas podjętych działań w tym kierunku potwierdzają liczby – w pierwszym kwartale br. sprzedaż dynamicznych pakietów wzrosła o 200 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w ubiegłym roku.
Szukamy również sposobów na wzmocnienie spółki poprzez akwizycje. W takich sytuacjach szczególną wagę przykładamy do osiągnięcia pełnej synergii z przejmowaną firmą, z myślą o naszych celach biznesowych. Obecnie rozglądamy się na rynku w poszukiwaniu możliwości akwizycyjnych, które jeszcze bardziej przybliżą nas do realizacji celów biznesowych
– dodaje Łukasz Neska.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło: Biuro Prasowe eSky
Zdjęcie: Tommaso Ubezio/Unsplash