12 września, Bosch Home Comfort zaprosił dziennikarzy na lunch prasowy. Podczas spotkania omówiono najważniejsze tematy związane z marką, produktami i działaniami wspierającymi.

Marka jest obecna w strukturach Robert Bosch Sp. z o.o. w Polsce już 30 lat i przeszła ewolucję brandową od Junkers do Bosch Home Comfort. W tym czasie zrealizowano dziesiątki tysięcy szkoleń dla instalatorów, serwisantów i studentów, sprzedano miliony urządzeń i zrealizowano szereg projektów w sektorze budownictwa mieszkalnego, komercyjnego i przemysłowego.

Główny przekaz spotkania: Bosch to stabilny producent innowacyjnych urządzeń HVAC oferujący pełne portfolio produktów do wszystkich zastosowań. Dodatkowo Bosch oferuje liczne aplikacje zarówno dla użytkowników, jak i dla profesjonalistów, które umożliwiają sterowanie urządzeniami z dowolnego miejsca a profesjonalistom ułatwiają codzienną pracę. Warto podkreślić, że gwarancja na urządzenia Bosch wynosi do 5 lat a gwarantem jest Bosch (a nie firma sprzedająca). Użytkownik ma zatem zapewniony spokój na długie lata.

Podczas spotkania zostały zaprezentowane najnowsze powietrzne pompy ciepła, które są przyjazne dla środowiska, ponieważ bazują na naturalnym czynniku chłodniczym R290.

Uczestnicy spotkania obejrzeli także Mobilne Centrum Szkoleniowe, a dodatkową atrakcją było wspólne gotowanie w Studio Kuchennym Bosch.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: Bosch Home Comfort