Zaproszenie EXIM tours do odkrywania świata jest w pełni uzasadnione. Biuro ma bowiem w swojej ofercie nie tylko popularne kierunki, takie jak: Włochy, Bułgaria, Chorwacja, Egipt, Grecja, Cypr, Hiszpania, Tunezja, Turcja, Malta, ale także do odległych miejsc, jak: Meksyk, Mauritius, Panama, Wyspy Zielonego Przylądka, Malediwy, Wietnam, Dominikana czy Emiraty Arabskie. Tak wielokierunkowa oferta touroperatora daje szerokie możliwości komunikacyjne, ale wymaga także odpowiedniego doboru narzędzi i właściwego przekazu do różnorodnych grup odbiorców. Jaką receptę ma na to EXIM tours? Od kilku dni jesteśmy świadkami odkrywania nowej strategii komunikacji marki.

EXIM tours przeprowadziło badanie jakościowe insightów emocjonalnych klientów w kategorii podróże oraz wskazało, jak poszczególne marki, w tym EXIM tours, na nie odpowiadają. Kolejno przeprowadzono badania ilościowe. Głównym celem tego badania była analiza kondycji marek biur podróży w Polsce, a w efekcie badanie kondycji marki EXIM tours na tle konkurencji. Wszystkie te działania pozwoliły na stworzenie pełnego obrazu tego, gdzie marka znajduje się tu i teraz oraz wyznaczyć kierunek rozwoju i docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków.

– komentuje prezes zarządu EXIM tours Polska, Marcin Małysz.

– mówi Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours Polska.

– mówi Mateusz Książek, dyrektor kreatywny Must Be Loud.

– komentuje Jola Leniec, senior communications planner, dentsu Polska.  

Nową kampanię EXIM tours będzie można śledzić w Internecie, w tym mediach społecznościowych touroperatora, a także na najlepiej ulokowanych nośnikach DOOH w największych polskich miastach. Nowy EXIM tours zobaczymy w takich miejscach jak centralne punkty miast tj. dworce i lotniska czy warszawskie metro. Media zaplanował i kupił dom mediowy dentsu X (dentsu Polska) który jest wyłącznym partnerem biura podróży w tym zakresie. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca marca.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: EXIM tours