Izabela Sakowska to uznana w branży ekspertka, która przez lata z powodzeniem pełniła kluczowe role w wielu renomowanych hotelach i sieciach hotelowych. Jej doświadczenie obejmuje m.in. otwarcie i zarządzanie nowymi obiektami, tworzenie skutecznych strategii sprzedażowych, budowanie trwałych relacji z klientami oraz prowadzenie negocjacji na najwyższym poziomie.

– mówi Rafał Kincer, Prezes Zarządu w Grupie Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

W ostatnich latach Izabela Sakowska stała na czele Działu Sprzedaży i Marketingu wHAG Asset Management, gdzie była odpowiedzialna m.in. za otwarcie i rozwój hoteli Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów oraz Seaside Park Kołobrzeg.Wcześniej w Qualia Development pełniła rolę Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu, otwierając nowe obiekty Golden Tulip, a w Accor Hospitality Polska zarządzała portfelem ponad 60 kluczowych klientów. Jest absolwentką Geografii Turyzmu na Uniwersytecie Łódzkim.

Źródło i zdjęcie: Polska Grupa Hotelowa