Fot. Jarosław Marciuk/POT

Forum dawało okazję do szeregu oficjalnych i nieoficjalnych spotkań z udziałem kluczowych graczy z rynków takich Niemcy, Austria, Szwajcaria (20%) Wielka Brytania i Irlandia (20%) Francja, Beneluks i Skandynawia (25%) Europa Południowa (15%) Bliski Wschód i Azja (10%). Hosted buyers reprezentowali agencje eventowe, korporacje i międzynarodowe stowarzyszenia. Poszukiwali nowych opcji i miejsc na organizację wydarzeń, a oferta Polski wzbudziła ich zainteresowanie.

Udział w MCE Central & Eastern Europe w Salzburg stanowił dla polskich przedstawicieli przemysłu spotkań niepowtarzalną okazję do promocji polskich destynacji MICE oraz nawiązania nowych relacji biznesowych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu mogli oni aktywnie prezentować partnerów (rekomendowane CVB, PCO, ITC, konsorcjanci i członkowie) przyciągając uwagę potencjalnych planistów wydarzeń. Dodatkowo, udział umożliwił pozyskanie cennych informacji na temat potrzeb i oczekiwań rynku, co pozwala lepiej dostosować ofertę polskich usługodawców do wymagań międzynarodowych klientów.

Podczas 35 umówionych spotkań z hosted buyers w centrum kongresowym w Salzburgu, Poland Convention Bureau zaprezentowało różnorodne możliwości i potencjał naszego kraju. Organizatorzy wydarzeń interesowali się konkretnymi miastami, możliwościami organizacji konferencji i kongresów oraz podróży motywacyjnych

– powiedział Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w biurze spotkań i wydarzeń Polskiej Organizacji Turystycznej.

Wszyscy polscy uczestnicy byli bardzo zadowoleni z udziału w wydarzeniu biznesowym w Salzburgu i podkreślali jakość prowadzonych rozmów i pozyskanych kontaktów.

– powiedział Sebastian Gronet, project manager Silesia Convention Bureau.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polska Organizacja Turystyczna