Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła kampanię na 14 kluczowych rynkach, w tym polskim. Ma na celu promocję głównego sezonu turystycznego. Realizowana będzie do końca lipca b.r.

Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków. Są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu Gości do Chorwacji. Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody, i aktywny wypoczynek.

Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez  zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków

– mówi dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, Agnieszka Puszczewicz.

We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours.

Tekst: Anna Molęda – Kompolt