Nowa platforma Leisure Groups Online obsługuje natychmiastowe rezerwacje dostępne w ponad 1300 hotelach Accor oraz zapytania ofertowe z potwierdzeniem do 24 godzin w ponad 700 obiektach. Dzięki najnowszej technologii API platforma umożliwia natychmiastowe rezerwacje grupowe, zapewniając dostępność hoteli w czasie rzeczywistym dla każdego typu pokoju.

– wyjaśnia Sophie Hulgard, Chief Sales Officer w Accor. –

Odnowiona platforma wprowadza kilka ulepszeń mających na celu uproszczenie procesu rezerwacji i zaspokojenie unikalnych potrzeb klientów. Nowe funkcje obejmują m.in.:

– szybki i wydajny proces rezerwacji przy zminimalizowanym czasie oczekiwania oraz płynnej obsłudze;

– ulepszony wybór pokoi z widocznymi opcjami cenowymi dla pokoi jedno-, dwu- i trzyosobowych;

– stała przejrzystość cen na każdym etapie rezerwacji, umożliwiając specjalistom ds. zamówień grupowych podejmowanie świadomych decyzji opartych na indywidualnych potrzebach i dostępnym budżecie;

– integrację z TripAdvisor, która umożliwia przeglądanie recenzji i ofert;

– interaktywną mapę z nowym interfejsem, ułatwiając lokalizację hoteli, pobliskich atrakcji i usług.

Dedykowana podstrona w witrynie all.com spełnia potrzeby różnych grup klientów dokonujących rezerwacji grupowych.

– platforma jest dedykowana grupom rezerwującym 8 lub więcej pokoi i pozwala na dostosowanie rezerwacji do wymagań każdej grupy;

– rezerwacje pobytów indywidualnych dla maksymalnie 7 pokoi (maksymalnie 3 pokoje na jedną rezerwację) dla mniejszych grup podróżnych lub pobytów indywidualnych.

– Specjalne stawki STAR dla biur podróży, umożliwiające rezerwację do dwóch pokoi na pobyty indywidualne.

Dla klientów podróżujących w celach służbowych i biznesowych platforma oferuje różne rozwiązania dla przedsiębiorstw w Accor Business Travel. Specjaliści ds. spotkań i wydarzeń mogą skorzystać z portalu Meetings & Events do rezerwacji lokali na eventy lub rezerwacji obejmujących ponad 8 pokoi.

Źródło i zdjęcie: 38 Content Communication