W dniach 16-20 października 2023 roku, Namibia Toursim Board (NTB) zorganizowała roadshow w Polsce, Czechach, Rumunii oraz na Węgrzech, tym samym uznając Europę Środkowo-Wschodnią za dynamicznie rozwijający się rynek źródłowy. W Roadshow poza NTB, wzięli udział partnerzy z Namibii Wilderness Safaris, Ondili i Namibia Wildlife Resorts, reprezentujący sektor DMC i hotelarski.  

Fot. Travel Advance

We współpracy z agencją marketingu destynacji Travel Advance, NTB zorganizowała łącznie 4 wydarzenia B2B w Warszawie, Pradze, Budapeszcie i Bukareszcie. Spotkania obejmowały prezentacje destynacji i produktów, interaktywne forum dyskusyjne oraz wystawną kolację zakończoną nagrodami. Miały one na celu edukację lokalnego sektora turystycznego na temat oferty turystycznej Namibii oraz stymulowanie relacji biznesowych pomiędzy branżą turystyczną z poszczególnych krajów, a hotelami w Namibii i DMC. W roadshow wzięło udział ponad 160 przedstawicieli branży turystycznej z regionu CEE.  

Paddington Tucker, dyrektor generalny Travel Advance powiedział:

“To imponujące, że Namibia naprawdę zwróciła uwagę na Europę Środkowo-Wschodnią dzięki tak dużej inwestycji. Podróżni z Europy Środkowo-Wschodniej zaczęli ostatnio coraz liczniej odkrywać Namibię i tendencja ta będzie się nasilać w nadchodzących latach”.  

Matthias Lemcke, pełniący obowiązki Menedżera Obszaru, dodaje:

„National Tourism Board działa w regionie CEE już od wielu lat i jesteśmy zachwyceni możliwością powrotu po przerwie związanej z Covidem, aby na nowo zbudować markę Namibii w Polsce, Czechach, na Węgrzech i w Rumunii.”  

Fot. Travel Advance

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcia: Travel Advance