W środę, 20 marca, odbyły się szkolenia zorganizowane przez Pion Handlowy Polskiego Holdingu Hotelowego. Szkolenia – wraz z praktycznymi warsztatami – przeprowadzono w gościnnych wnętrzach hotelu Halo Szczyrk, który jest jednym z pierwszych czterech obiektów prowadzonych w Grupie PHH pod marką własną Halo.
Szkolenia przeprowadzono z zakresu z zarządzania przychodami oraz współpracy z rynkiem turystycznym dla dyrektorów generalnych i menadżerów odpowiedzialnych za sprzedaż oraz z technik sprzedażowych dla recepcjonistów. W spotkaniach wzięło udział kilkudziesięciu pracowników wybranych hoteli i obiektów Grupy PHH, zlokalizowanych w południowej Polsce.
Zainteresowanie tego typu szkoleniami w naszej Grupie jest bardzo duże, dlatego już układamy harmonogram kolejnych spotkań, aby docelowo przeszkolić wszystkich chętnych. To bardzo ważne, żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniem z naszymi współpracownikami z całej Grupy PHH i w ten sposób wzmacniać posiadane kwalifikacje
– powiedziała Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor Pionu Handlowego.
Opracował:Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polski Holding Hotelowy