Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w swoich nadmorskich obiektach.
Podczas ostatniego, długiego weekendu majowego nadmorskie obiekty PHH odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie ok. 83 proc. Widać to na przykładzie obłożenia w dwóch obiektach Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, a także w hotelu Best Western w Juracie. Nastąpił również wzrost ceny średniej z 343 zł podczas majówki w 2022 r. do 445 zł w stosunku do analogicznego okresu w tym roku.
Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych wypoczynkowych obiektów, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą o 102 zł ceną średnią daje nam wzrost przychodów o 56,3 proc. w naszych nadmorskich kurortach – z 703,8 tys. zł podczas majówki w 2022 r. do 1,1 mln zł w tym roku
– podsumowuje Paulina Mazurkiewicz-Kurek, dyrektor pionu finansów w spółce PHH.
Źródło i grafika: Polski Holding Hotelowy