Flagowy obiekt sieci Radisson Hotel Group przy ul. Grzybowskiej w Warszawie - Radisson Collection Hotel, Warszawa, obchodzi swoje 20-lecie. Jubileusz stał się nie tylko okazją do podsumowania dotychczasowej działalności, ale także do zapowiedzi zmian i wyznaczenia nowych kierunków rozwoju.

Pierwsi goście 5-gwiazdkowego hotelu Radisson Collection Hotel, Warszawa pojawili się 2 września 2002 r. To wtedy oddano do użytku obiekt funkcjonujący wówczas pod nazwą „Radisson SAS Centrum Warszawa”. 17 lat później hotel przeszedł całkowity rebranding i stał się pierwszym hotelem marki Radisson Collection w Polsce oraz w tej części Europy. W ramach renowacji odnowione zostało łącznie 309 pokoi i apartamentów, lobby oraz recepcja. Gruntowną przemianę przeszły również restauracje, które zyskały nowoczesne oblicze. Odnowione zostały też sale konferencyjne, salon Executive Lounge oraz dwupiętrowe centrum fitness z basenem, saunami oraz salami masażu.

Dlaczego warto wybrać Radisson Collection Hotel

Hotel może pochwalić się jednymi z najlepszych śniadań w Warszawie z szerokim wyborem pozycji bufetowych oraz śniadaniowym menu a la carte. Podczas śniadań serwowany jest także szampan, co wyróżnia ofertę na hotelowej mapie Warszawy. Do dyspozycji gości jest także restauracja a la carte z sezonowym menu z daniami międzynarodowymi z lokalnym akcentem. Hotel oferuje również dostęp do Executive Lounge z przekąskami, śniadaniami, lunchem oraz kartą alkoholi.

Centrum fitness wyposażone jest w dwupiętrową siłownię z najwyższej jakości sprzętem marki LifeFitness. Pozostałymi udogodnieniami jest sala fitness z zajęciami grupowymi oraz wirtualnym trenerem (system Funxtion), dwie sale masażu, basen, jacuzzi oraz dwie sauny.

Po dwudziestu latach działalności, grupa hoteli Radisson jeszcze mocniej angażuje się w zrównoważony rozwój i społeczną odpowiedzialność biznesu, zgodnie z celami określonymi w pięcioletnim planie strategicznym. Odpowiedzialny Biznes jest kluczowym elementem tego planu i ma szczególne znaczenie dla ambicji marki, by być uznawaną za jedną z najlepszych marek hotelowych na świecie. Trzy filary, na których skupia się Radisson w ramach odpowiedzialnego biznesu to Ludzie, Społeczność i Planeta.

Ludzie

Bezpieczeństwo i ochrona pozostają najważniejszymi priorytetami, zarówno jeśli chodzi o gości, jak i pracowników oraz dostawców. Radisson koncentruje się na prawach człowieka, etyce biznesu i różnorodności. Na koniec 2021 r. 29,2% pracowników stanowiły kobiety, które w grupie zajmują kierownicze stanowiska – celem sieci jest osiągniecie do 2025 r. wyniku na poziomie 35% oraz 50% do 2030 roku. Dodatkowo 65% dostawców to lokalni przedsiębiorcy.

Społeczność

W ciągu ostatnich lat postawa, zaangażowanie i wysiłki członków zespołu Radisson w ich społecznościach były niezwykłe. Zapewnili zakwaterowanie i posiłki pracownikom służby zdrowia, szyli i przekazywali maski dla potrzebujących oraz realizowali wiele innych działań, które były potrzebne podczas epidemii Covid-19. W 2022 roku RHG łącznie przekazała 510 000 EUR różnym organizacjom non-profit, zaś pracownicy sieci odbyli łącznie 26500 godzin wolontariatu. Dodatkowo nieprzerwanie od 2018 Radisson Hotel Group współpracuje z organizacją SOS Wioski Dziecięce wspierając już 686 osieroconych dzieci, a grono nieustannie się powiększa.

Planeta

Radisson Hotel Group zobowiązuje się do prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony, z możliwie najniższym poziomem emisji dwutlenku węgla, zużycia wody i generowania odpadów. Za główny cel stawia sobie zmniejszenie śladu węglowego i zużycia wody o 30% do 2025 roku poprzez ścisłą współpracę z właścicielami nieruchomości, budowniczymi i architektami. Radisson Collection Hotel, Warszawa dąży do tego, aby w ciągu 3 najbliższych lat zredukować emisję dwutlenku węgla o 30 proc. To nie wszystko – w celu całkowitej eliminacji plastiku z hotelu wprowadzone zostaną m.in. dozowniki na kosmetyki wielokrotnego użytku.

Kluczowym zadaniem w nadchodzącym roku będzie realizacja działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Niezmiennie jednak chcemy także skupić się na dalszym rozwoju oferty hotelowej. Jestem pewien, że dzięki mocnej pozycji na polskim rynku i stabilnemu zespołowi profesjonalistów, uda nam się obsługiwać gości na niezmiennym, najwyższym poziomie

– powiedział Marco Eichhorn, Dyrektor Generalny Radisson Collection Hotel, Warszawa.

Źródło i zdjęcia: Komunikat prasowy Public Dialog