„Podstawy nowoczesnego marketingu” to wyjątkowa publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc cenne źródło wiedzy dla studentów, menedżerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską Litefti, Kierownika ds. marketingu, oraz Renatę Pawłowską-Maciak, Dyrektora Pionu Handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.

podkreśla Renata Pawłowska-Maciak, Dyrektor Pionu Handlowego w PHH.

Książka „Podstawy nowoczesnego marketingu” została opracowana pod redakcją światowej sławy ekonomisty i guru marketingu prof. Philipa Kotlera we współpracy z Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń. Publikacja ta, będąca praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentuje innowacyjne podejścia i sukcesy blisko czterdziestu polskich firm, w tym marki Halo.

mówi Anna Izdebska-Litefti, Kierownik ds. marketingu w PHH.


InfoShare to największa konferencja technologiczna i startupowa w Europie Środkowo-Wschodniej, przyciągająca co roku tysiące uczestników z całego świata. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 150 prelegentów, którzy omawiali najnowsze globalne trendy technologiczne, innowacje w biznesie, sztuczną inteligencję oraz marketing przyszłości. Wśród gości specjalnych znalazły się takie autorytety jak Henrik Von Scheel, Jeff Gothelf oraz Natalia Hatalska.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Polski Holding Hotelowy