Meet the Bidder Grand Edition – największe w tym roku wydarzenie firmy Travel Bidder miało miejsce 27 listopada w Arche Hotel Krakowska w Warszawie, partnera eventu. Wzięło w nim udział 50 wystawców.

  • Reprezentanci sieci hotelowych (np. Bahia Principe Hotels & Resorts, Barcelo, Belmond, Destigo Hotels, Hard Rock Hotels International, HR-Group Hotels).
  • Przedstawiciele indywidualnych hoteli (np. Crowne Plaza Berlin City Centre Ku’damm (Niemcy), Hotel Pinija (Chorwacja), Hyatt Regency Kotor Bay Resort (Czarnogóra), Kashmir Wellness & Spa Hotel (Bułgaria), Minaro Hotel Tokay – Mgallery (Węgry), Swissôtel The Bosphorus (Turcja), TURISM FELIX (Rumunia) oraz z Polski: Arche Hotel Krakowska, Sheraton Grand Kraków czy Radisson Blu Hotel w Sopocie).
  • DMC z Ameryki Południowej i Centralnej, Europy (np. Hiszpanii, Grecji, Malty, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Austrii), Azji (np. Malezji, Uzbekistanu, Indii, Sri Lanki).
  • Biura promocji regionów (Tourist Boards, Convention Bureaux) z Chorwacji, Malty, Kuby, a regionalnie: Go Vilnius, Ras Al Khaima oraz z Polski Kraków i Wrocław.
  • Linie lotnicze (np. Polskie Linie Lotnicze LOT).
  • Armatorzy i przewożnicy (np. Morskie-wyłączny przedstawiciel Princess Cruises w Polsce, Sindbad).
  • Dostawcy nowych technologii (np. Incentive App, Luka Tour Guide).

Po raz kolejny gościliśmy wystawców Premium. Oznaczało to stanowisko o podwyższonym standardzie w formule „Deck &Wall”, czyli ekspozycję w postaci większego stolika, podświetlonej ścianki promocyjnej, lepszego usytuowania na sali i z większą liczbą spotkań. Pakiety takie oprócz Partnerów wydarzenia wybrali także: Liberty Alps, Liberty Greece & Cyprus, Liberty Cuba, Liberty Indie, Croatian National Tourist Board Representative Office Poland, JW Marriott Muscat, Go Vilnius.

Wystawcy ufundowali wiele atrakcyjnych zaproszeń (Invitations), które wręczyliśmy podczas popołudniowej części zwanej T-Rex Night.  Formuła „Travel Experience Matching” pozwoliła  na wyłonienie aktywnych buyersów, którzy zdobyli zaproszenia w kategoriach: Let’s Taste, Let’s Enjoy, Let’s Stay i Let’s Fly. Wśród nich znalazły się np. siedmiodniowy pobyt dla dwóch osób na Kubie  ufundowany przez Cuba Tourist Board, dwa bilety do Meksyku na trasie WAW-CUN-WAW w klasie ekonomicznej ufundowane przez Turkish Airlines, czy lot dla jednej osoby na destynacji short haul w Europie od Polskich Linii Lotniczych LOT.

Organizatorzy zapewnili szeroką gamę wsparcia uczestnikom np.: program dofinansowania dojazdu, dojazd taxi lub bezpłatny parking oraz gwarantowane nagrody dla wcześnie przybywających uczestników.

Dla mediów i przedstawicieli biur promocji regionów oraz firm reprezentujących zorganizowana została konferencja prasowa podsumowująca działalność w 2024 i przedstawiająca plany na przyszłość.

Aby przybliżyć piękno naszego kraju organizatorzy zaprosili zagranicznych gości na:.

  1. WARSAW SIGHTSEEING, czyli zwiedzanie z przewodnikiem Starówki Warszawskiej i części Traktu Królewskiego.
  2. KRAKOW POST TOUR (28 – 29.11.2024) – na zaproszenie Kraków Convention Bureau. Partnera wyjazdu,  grupa Hosted Buyers (np. z Niemiec, Chorwacji, Wielkiej Brytanii, Turcji, Francji, Austrii, Czech, Indii, Danii i Ukrainy) zwiedziła z przewodnikiem, to piękne miasto.

Patronat medialny nad wydarzeniem miała redakcja nowaturystyka.pl.

Zdjęcia z Meet the Bidder Grand Edition będzie można wkrótce obejrzeć w galerii na stronie Meet the Bidder.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło: Travel Bidder
Zdjęcia: Asia Wiśniewska Fotografie