– podkreśla Matthieu Carrour, Dyrektor Operacyjny ds. Marki Własnej Halo oraz Dyrektor Hampton by Hilton Warsaw Airport.

Polski Holding Hotelowy wprowadził w październiku 2023 roku na rynek nową markę hotelową „Halo”. Halo to coś więcej niż tylko hotele i obiekty noclegowe. To filozofia czerpania radości z codzienności i celebrowania prostych chwil w gronie rodziny i przyjaciół. Halo zachęca do spędzania czasu na wspólnym jedzeniu, słuchaniu muzyki czy zabawach w gry planszowe. Dzięki swojemu unikalnemu podejściu Halo wyróżnia się na tle konkurencji i zyskuje coraz większe grono zwolenników. To idealne miejsce dla osób szukających wytchnienia od codziennej rutyny.

Halo Szczyrk, Halo Toruń, Halo Hel i Halo Szczecin to hotele i obiekty z Grupy PHH, które jako pierwsze przyjęły gości pod nową marką. W następnych latach holding planuje wprowadzić kolejne hotele Halo, między innymi w Międzyzdrojach, Krynicy, Wiśle, Kołobrzegu i Zakopanem. Opis wszystkich hoteli i obiektów marki, a także aktualne oferty znajdują się na stronie www.halohotele.pl.

Matthieu Carrour z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od 2016 roku. Swoje pierwsze doświadczenie zdobywał w dziale operacyjnym w Hampton by Hilton Warsaw Airport. Dalej rozwijał się w gdańskim Hampton by Hilton Airport, Renaissance Warsaw Airport Hotel, Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town. W 2021 roku pełnił funkcję Dyrektora Moxy Poznań Airport, a od 2022 roku jest Dyrektorem Hampton by Hilton Warsaw Airport.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polski Holding Hotelowy