Portugalska Agencja Komunikacyjna “Exitixe-Marketing” będzie promować Malediwy na rynku środkowoeuropejskim. Wyspy powierzyły reprezentowanie swoich interesów w sześciu krajach Europy Środkowej: w Polsce, Bułgarii, Czechach, na Węgrzech, Rumunii i Słowacji.

Spółka “Exitixe-Marketing” z siedzibą w Portugalii w zakresie komunikacji marketingowej i PR świadczy usługi dla turystycznych destynacji i usługodawców w Europie Środkowej i Wschodniej, Portugalii i Hiszpanii.

Kampania marki Visit Maldives odbywa się w Europie Środkowej pod hasłem “Sunny Side of Life”. W interesie popularyzacji Wysp Malediwy spółka Visit Maldives planuje w regionie liczne promocje: roadshow, obecność na targach turystycznych o kluczowym znaczeniu, w wydarzeniach branżowych, wyjazdy studyjne dla przedstawicieli biur, prezentacje dla biur podróży i prasy na Wyspy Malediwy oraz wspólne kampanie promocyjne i akcje marketingowe z czołowymi touroperatorami.

Region środkowoeuropejski jest jednym z najbardziej obiecujących rynków dla Wysp Malediwy. Destynacja jest znana oraz poszukiwana wśród turystów pragnących wczasów bezpiecznych, swobodnych a zarazem bogatych we wrażenia.

Z sześciu krajów regionu przyjechało na Wyspy Malediwy w 2021 roku w sumie 87 184 turystów. Jest to znaczny wzrost w porównaniu z liczbami z 2020 roku. W pierwszych 6 miesiącach 2022 roku z regionu przybyło na Wyspy Malediwy 48 531 turystów i tendencja jest nadal pozytywna.

Źródło: Wasza Turystyka