InPost został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. Firma wesprze reprezentację Polski między innymi podczas tegorocznego Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.
Logotyp marki do końca 2023 roku będzie eksponowany na odzieży startowej szosowej kadry narodowej oraz samochodach reprezentacji, podczas tegorocznego Tour de Pologne i sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow. Firma będzie ponadto sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze. InPost będzie korzystał z logotypu kompozytowego oraz wizerunku grupowego reprezentantów Polski, w tym Rafała Majki czy Michała Kwiatkowskiego – mistrza świata i zwycięzcy jednego z etapów tegorocznego Tour de France. Marka znajdzie się też na ściankach konferencyjnych i materiałach promocyjnych Polskiego Związku Kolarskiego dystrybuowanych w Internecie.
Wsparcie kolarstwa to kolejny krok w zaangażowaniu firmy w polski sport. InPost w zeszłym roku rozpoczął współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Od lat tworzy też InPost Sport Team, do którego należą wybitni lekkoatleci: Konrad Bukowiecki, Marcin Krukowski, Roch Krukowski, Robert Urbanek i Wojciech Nowicki oraz Weronika Baszak, a także judoczka Aleksandra Kowalewska. Teraz InPost w drodze do celu będzie towarzyszyć także polskim kolarzom.
Według badań Głównego Urzędu Statystycznego jazda na rowerze jest najczęściej wybieraną aktywnością sportową przez Polaków. Dane GUS wskazują, że blisko 80% gospodarstw domowych w kraju jest wyposażonych w rower. Kolarstwo z roku na rok zyskuje na popularności, a rowery stały się manifestem nowego, świadomego stylu życia. Jednocześnie, dzięki regularnym transmisjom telewizyjnym prestiżowych międzynarodowych wyścigów kolarskich – takich jak Tour de France czy Tour de Pologne – dyscyplina ma miliony fanów w Polsce i na świecie.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: GENESIS PR