Projekt hotelu został przygotowany w oparciu o założenia marki Halo, która proponuje gościom spędzenie czasu w wyjątkowych lokalizacjach, pełnych ciekawych atrakcji turystycznych. Motywem przewodnim nowej odsłony hotelu jest muzyka – w nawiązaniu do słynnej Filharmonii Szczecińskiej. Pojawia się on np. w postaci subtelnie podświetlonych talerzy perkusji na ścianie lobby baru, unikalnych, tematycznych grafik i tapet, zlokalizowanych w pokojach, korytarzach i innych strefach hotelowych. Projektanci wykorzystali niepowtarzalną, zabytkową tkankę budynku, wpisując w nią wnętrza łączące w harmonijny sposób nowoczesność, funkcjonalność i komfort.

– podkreśla Aneta Wodyk, prezes PHH Hotele (spółki, do której należy hotel Halo Szczecin).

Nowe wnętrza hotelu charakteryzują się wysmakowanym, lekkim eklektyzmem oraz industrializmem, tworząc przytulne miejsce dla biznesmenów i turystów odwiedzających to miasto. Wykorzystano w nim materiały wykończeniowe i dekoracyjne takie jak: cegła, beton, tynk strukturalny i miedź, które w połączeniu ze światłem wprowadzają do hotelowej przestrzeni różne nastroje i natężenia kolorystyczne. Autorem projektu wnętrz jest pracownia Miśkiewicz Design. Za architekturę odpowiadał zespół Integral-Projekt, a prace modernizacyjne wykonało konsorcjum HRCA-Infine, natomiast niepowtarzalne grafiki i tapety stworzyła utalentowana malarka i architektka Paulina Czerko.

mówi Paulina Kusy, dyrektor hotelu Halo Szczecin.

Czterogwiazdkowy Halo Szczecin znajduje się w doskonałej lokalizacji – od tętniącego życiem nocnym Deptaka Bogusława dzieli go zaledwie dziesięć minut piechotą, a od słynnej na całą Polskę Filharmonii Szczecińskiej zaledwie kwadrans. Dworzec Główny, Zamek Książąt Pomorskich oraz Plac Grunwaldzki to odległość poniżej 1 km. Do dyspozycji gości zostały oddane 33 komfortowe pokoje, restauracja Rycerska, 45 m2 sala konferencyjna z dostępem do światła dziennego oraz parking na 27 samochodów.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Polski Holding Hotelowy