Grupa DER Touristik, drugi co do wielkości touroperator w Europie i kluczowy gracz w międzynarodowej branży turystycznej, ogłasza znaczący krok w swojej strategicznej ewolucji poprzez rebranding, stając się Grupą DERTOUR. To przełomowe posunięcie oznacza zaangażowanie Grupy w internacjonalizację i kultywowanie wspólnej międzynarodowej tożsamości.
Zaplanowany na drugi kwartał 2024 r. i mający zakończyć się do końca 2025 r. rebranding Grupy wprowadza płynny motyw graficzny, symbolizujący dynamiczną ewolucję marki. Grupa DERTOUR dąży do stworzenia spójnej i rozpoznawalnej na całym świecie obecności, podkreślając wspólną siłę wywodzącą się od różnorodnych międzynarodowych ekspertów i firm turystycznych. Elementy wizualne odzwierciedlają zmodernizowany i bardziej emocjonalny charakter, zapewniając harmonijną integrację z firmami i markami turystycznymi pod wspólnym sztandarem międzynarodowej platformy.
Przejście z DER Touristik do Grupy DERTOUR podkreśla ambicje objęcia wiodącej roli na międzynarodowym rynku podróży i turystyki. Chcemy stać się bardziej widoczni jako jedna silna Grupa, zwłaszcza w miejscach docelowych podróży. Nowa koncepcja projektowa zapewnia bardziej nowoczesne, emocjonalne i istotne doświadczenie marki, które pozwoli nam rozszerzyć nasz zasięg
– wyjaśnia dr Ingo Burmester, CEO Central Europe DERTOUR Group.
Inicjatywa wykracza poza estetykę, odzwierciedlając zaangażowanie Grupy w tworzenie wspólnej międzynarodowej platformy. Marka zawiera w sobie międzynarodową wiedzę 9200 profesjonalistów i wspólne wysiłki 130 firm, także z Polski, które tworzą niezwykłe doświadczenia podróżnicze dla swoich gości. Zmiana na DERTOUR jeszcze bardziej wzmocni obecność marki wiodącej w Niemczech, Austrii, Rumunii, a także na innych rynkach, na których jest już dobrze znana, zmniejszając w ten sposób złożoność i pozwalając marce wiodącej być bardziej widoczną.
Ewolucja Grupy DER Touristik w Grupę DERTOUR wzmacnia zaangażowanie organizacji w adaptację w dynamicznej branży turystycznej, zapewniając jednocześnie spójną integrację różnych firm pod wspólną międzynarodową marką parasolową.
Częścią Grupy DERTOUR jest biuro podróży EXIM tours działające na polskim rynku od 31 lat. Do Grupy należy od 2012 roku. Dziejąc się w tle rewolucje grupy, to nie jedyne spektakularne zmiany widoczne dla polskich podróżujących. W ostatnim czasie EXIM tours wyznaczył kierunek rozwoju i swoje docelowe miejsce na mapie organizatorów urlopów Polaków, tworząc i wdrażając nową strategię marketingową. U jej podstaw leżą badania rynku, sieci dystrybucji i wizerunku. Efektem jest także nowa platforma komunikacji. Jej przewodnia myśl łatwo zapada w pamięć, zachęca do zatrzymania się i pozwala ponieść marzeniom. „A może by tak…” to klucz do pragnień każdego z nas. EXIM tours zaprasza do wspólnego odkrywania świata, urlopowych przeżyć, u boku zaufanego partnera z ponad 30-letnim doświadczeniem i potężnym zapleczem Grupy DERTOUR, drugiego największego touroperatora w Europie.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: EXIM tours