Zbliża się sezon urlopowy, w związku z czym PZU wystartował z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia.
Wyjeżdżając na wyczekiwany urlop, każdy marzy o tym, aby odpoczynek nie został zakłócony przez niespodziewane wydarzenia. Jeśli już jednak do nich dojdzie, kluczowe jest poczucie bezpieczeństwa i komfortu, które zapewni odpowiednia ochrona w postaci ubezpieczenia. Warto o nim pomyśleć już na etapie planowania wyjazdu.
Ubezpieczenie PZU Wojażer jest jak parasol ochronny, który minimalizuje niedogodności. W tym przypadku niedogodności związane z niespodziewanymi sytuacjami, które mogą zakłócić nasz, często długo wyczekiwany, wypoczynek. Dlatego w kampanii chcemy podkreślać, że dzięki polisie nasze wakacje będą spokojne, a pomoc uzyskamy nawet w najdalszych zakątkach świata. Cieszę się również, że kolejny raz w naszej komunikacji pojawi się Iga Świątek, która pomoże nam dotrzeć do kolejnych klientów
– mówi Łukasz Turkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu, Sponsoringu i Prewencji w PZU.
Ubezpieczenie PZU Wojażer zapewnia ochronę zarówno w Polsce, jak i w najdalszych zakątkach świata, gdzie sprawdzi się w nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak: nagłe zachorowanie, zaostrzenie choroby przewlekłej, nieszczęśliwy wypadek czy kradzież. Ubezpieczyciel zapewnia także organizację i pokrycie kosztów leczenia oraz ewentualny transport medyczny do domu. Polisa pokryje również wydatki związane z koniecznością kontynuacji leczenia po powrocie do domu (rozpoczętego za granicą).
Dzięki ubezpieczeniu podróżnemu PZU można również liczyć na pomoc, jeśli z powodu niezamierzonego działania ucierpi ktoś inny lub uszkodzimy cudzą własność. Nie trzeba się również martwić zachorowaniem na COVID-19. Mimo że pandemia jest opanowana, nadal pozostaje ryzyko zakażenia się wirusem SARS-Cov-2. W takiej sytuacji PZU pokryje koszty zakwaterowania i wyżywienia, a także zorganizuje późniejszy powrót do domu. Na ochronę można również liczyć w przypadku konieczności rezygnacji z zaplanowanej podróży z powodu zachorowania na COVID-19.
PZU Wojażer można kupić zdalnie za pomocą serwisu mojePZU, przez infolinię pod numerem 600 600 601 (opłata zgodna z taryfą operatora), u jednego z 5500 agentów lub w 400 oddziałach PZU w całej Polsce.
6 czerwca ruszyła kampania marketingowa ubezpieczenia, podczas której realizowane będą szerokie działania digital, a także offline w oddziałach PZU oraz u agentów. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Sigma Bis. W materiałach marketingowych ponownie pojawi się tenisistka Iga Świątek. Kampania potrwa do 13 sierpnia.
Szczegółowe informacje na temat oferty można znaleźć na stronie: www.moje.pzu.pl
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło: Grupa PZU
Zdjęcie i grafika: Grupa PZU, Pixabay