We wrześniu b.r. przedstawiciele branży MICE zrzeszeni w Stowarzyszeniu SITE Poland spotkali się z przedstawicielkami katarskich linii lotniczych Qatar Airways w Polsce. Śniadanie biznesowe połączone z prezentacją odbyło się w restauracji Leila Mezze and Lunch i była częścią cyklu spotkań SITE Poland z liniami lotniczymi w nowej, post-pandemicznej rzeczywistości organizowanych pod hasłem „Back to business, back to action!”.

Członkowie SITE Poland poznali obecną siatkę połączeń QR dostępną dzięki wznowionemu, codziennemu połączeniu Warszawy z Doha oraz flotę Qatar Airways należącą do najmłodszych na świecie. Przedstawiono także New Business Q Suite, klasę podróży, w której dzięki przesuwnym panelom możliwe są m.in. wspólne posiłki 4-osobowej rodziny czy spotkania służbowe na pokładzie. Wyjaśnione zostały aktualne zasady wjazdu do kraju:

  • visa on arrival, szczepienie dwiema dawkami, negatywny test PCR
  • obligatoryjna aplikacja Ehteraz zawierająca informacje o szczepieniu (oznaczającą konieczność posiadania smartfona dla każdego wjeżdżającego – nie dotyczy dzieci).

Uczestnicy usłyszeli wiele nieznanych szerzej faktów o Państwie Katar. Wymieniono uwagi na temat organizacji Mistrzostw Świata w piłce nożnej w tym kraju i zainteresowania nimi wśród polskich klientów firmowych. Przedstawicielki Qatar Airways  przypomniały także, że od 2023 roku w Katarze organizowane będą wyścigi Formuły 1 – umowę podpisano na 10 lat.

Takie spotkania to duża wartość dla obydwu stron. Dla linii lotniczej bo pozwalają podtrzymywać relacje biznesowe i dla Agencji bo jest to dobre miejsce, aby pogłębić wiedzę na temat produktu i usług przewoźnika, a także samej destynacji.

Qatar Airlines planuje wzmocnić promocję turystyczną, którą szczególnie skieruje do rynku MICE.

Na zakończenie wśród gości rozlosowano nagrodę – bilety lotnicze.

Źródło i zdjęcia: PR & Communication SITE Poland