Rok 2023 dla Anex Poland to rok zmian i wzmocnienia działań na polskim rynku turystycznym. Wiąże się to także z otwarciami stacjonarnych salonów firmowych Anex Tour.
9 listopada zostały otwarte dwa nowe salony sprzedaży Anex Tour – w Galerii Północnej w Warszawie i CH Silesia City w Katowicach. To kolejne punkty touroperatora na mapie Polski. Wcześniej otwarto trzy salony w Warszawie, trzy w Katowicach i jeden we Wrocławiu. Zgodnie z zapowiedzią to nie koniec nowych punktów sprzedaży na polskim rynku.
Otwarcie stacjonarnych salonów firmowych to dla nas bardzo ważna część strategii na polskim rynku. Zależy nam na tym, żeby Anex Tour stał się rozpoznawalną marką. Dodatkowo chcemy być blisko Klienta, poznawać jego potrzeby i tworzyć możliwie jak najbardziej spersonalizowaną ofertę. Nasze salony sprzedaży są nowoczesne, dopasowane do potrzeb nawet najbardziej wymagających klientów
– mówi Dominika Jurkowska, Zastępca Dyrektora Generalnego Anex Tour Poland.
Anex Tour działa na międzynarodowym rynku turystycznym od ponad 28 lat i obecny jest w 39 krajach. Touroperator w swojej ofercie posiada popularne kierunki wśród turystów na czele z Turcją, Egiptem, Bułgarią czy Grecją. Specjalizuje się również w destynacjach egzotycznych takich jak m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Tajlandia, Sri Lanka, Malediwy.
Oprócz tego Anex Tour posiada własną linię lotniczą Mavi Gök Airlines. Z Polski planuje wyloty z największych miast w Polsce: Warszawy, Katowic, Wrocławia, Poznania, Gdańska i Rzeszowa. Jako pierwszy Touroperator w historii oferuje swoim klientom przeloty w podwyższonej klasie Comfort oraz Biznes – Boeingami 777.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Anex Tour