– powiedział Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours Polska.

– dodaje Tobiasz.    

Kampania pod hasłem „Zamień Black Friday w Słoneczny Piątek” potrwa do 10 grudnia. Można ją znaleźć online, w internetowych radiostacjach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski. To już trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała zupełnie nowy serwis exim.pl oraz konkurs. Październikowa wspierała ofertę śnieżnych i egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Marka stawia na spójną komunikację przy użyciu mocnego koloru magentowego, który wywodzi się z logo biura podróży. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.

– dodaje Marcin Małysz, Prezes EXIM tours Polska.      

Kreację przygotowała agencja Must Be Loud. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dentsu X (dentsu Polska), a za kampanię w Google – MBridge.


EXIM tours jest piątym największym organizatorem wyjazdów w Polsce. Co roku z usług biura korzysta ponad 200 000 osób. Posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych na rynku. Marka w tym roku obchodzi 30-lecie działalności. Od 2012 roku jest częścią Der Touristik Group, jednej z najnowocześniejszych firm turystycznych w Europie. Grupa jest obecna w 16 krajach.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafiki: EXIM tours