EXIM tours, piąte największe biuro podróży w Polsce, inspiruje w jesiennej kampanii „Zamień Black Friday na Słoneczny Piątek”. Zachęca do gromadzenia wyjątkowych chwil i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.
Zamień Black Friday w Słoneczny Piątek
Postawiliśmy na inspirację. Zachęcamy do gromadzenia doświadczeń i wspomnień, zamiast masowego kupowania rzeczy, których mamy pełne mieszkania. Namawiamy do doświadczania świata przez podróże. Podróże będące nie tylko wspaniałym sposobem na naładowanie własnych akumulatorów, ale także okazją do poznawania nowych smaków, kultur czy ludzi
– powiedział Marcin Tobiasz, Marketing Manager EXIM tours Polska.
Odważnie stawiamy pytanie: nowy robot kuchenny czy all inclusive w bajecznym hotelu? Bieganie po sklepach, czy jogging po plaży? Dubaj w nowym telewizorze, czy Ty w Dubaju?
– dodaje Tobiasz.
Kampania pod hasłem „Zamień Black Friday w Słoneczny Piątek” potrwa do 10 grudnia. Można ją znaleźć online, w internetowych radiostacjach oraz digital outdoorze w głównych miastach Polski. To już trzecia duża kampania touroperatora w tym półroczu. Wrześniowa promowała zupełnie nowy serwis exim.pl oraz konkurs. Październikowa wspierała ofertę śnieżnych i egzotycznych wyjazdów na przełomie roku. Marka stawia na spójną komunikację przy użyciu mocnego koloru magentowego, który wywodzi się z logo biura podróży. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest premiera nowego pozycjonowania i platformy komunikacji. To kolejny etap długoterminowej strategii marketingowej firmy oraz wzmacniania świadomości marki wśród nowych klientów.
W ślad za rozwojem firmy, zwiększamy nasze portfolio dostępnych możliwości i kierunków wyjazdów. Szukający wyjazdów znajdą u nas zarówno popularne kierunki Europy, bliskiej Afryki, czy Emiratów Arabskich. Mamy także egzotyczny Meksyk, Tajlandię, Indonezję czy Wietnam. Kierunki, idealne na przełamanie zimowej aury w Polsce. Klienci mają w czym wybierać a nowa strona exim.pl umożliwia wygodne znalezienie upragnionej podróży w każdej chwili, bez wychodzenia z domu
– dodaje Marcin Małysz, Prezes EXIM tours Polska.
Kreację przygotowała agencja Must Be Loud. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dentsu X (dentsu Polska), a za kampanię w Google – MBridge.
EXIM tours jest piątym największym organizatorem wyjazdów w Polsce. Co roku z usług biura korzysta ponad 200 000 osób. Posiada jedną z najwyższych gwarancji ubezpieczeniowych na rynku. Marka w tym roku obchodzi 30-lecie działalności. Od 2012 roku jest częścią Der Touristik Group, jednej z najnowocześniejszych firm turystycznych w Europie. Grupa jest obecna w 16 krajach.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafiki: EXIM tours