Hotele i obiekty INTERFERIE, wchodzące w skład Grupy PHH, po raz kolejny pobiły rekord przychodów. Dzięki stale rosnącemu zainteresowaniu gości, minione wakacje okazały się wyjątkowo udane. W odniesieniu do lipca i sierpnia 2022 roku, udało się utrzymać na bardzo wysokim poziomie obłożenie hoteli przy jednoczesnym solidnym wzroście przychodów.
W lipcu i sierpniu przychody operacyjne Grupy INTERFERIE, w skład której wchodzą spółki INTERFERIE S.A. oraz Interferie Medical SPA, osiągnęły poziom 27,6 mln zł, natomiast w analogicznym okresie 2022 r. były na poziomie 25,6 mln zł. Oznacza to, że Grupa INTERFERIE osiągnęła przychody wyższe o 2 mln zł w porównaniu do wakacji 2022 roku. W obu okresach obiekty cieszyły się stabilną frekwencją na średnim poziomie około 88 proc.
Wysokie obłożenie w sezonie jest wielkim wyzwaniem dla załogi. Uważam, że udało nam się sprostać temu dzięki zaangażowaniu i pasji naszych pracowników. Proces podnoszenia standardu i jakości w naszych obiektach jest stale monitorowany i staramy się na bieżąco usprawniać go wsłuchując się w potrzeby naszych gości
– mówi Łukasz Ciołek, prezes zarządu Interferie i Interferie Medical SPA.
Ogromnym zainteresowaniem gości cieszył się hotel Interferie Medical SPA w Świnoujściu, którego przychody za lipiec i sierpień br. były na poziomie 11,1 mln zł. W analogicznym okresie ubiegłego roku, przychody w tym hotelu wynosiły 10 mln zł, co oznacza wzrost o 1,1 ml zł.
Do rekordzistów wśród hoteli INTERFERIE, należy obiekt Argentyt w Dąbkach, którego przychody za lipiec i sierpień br. przekroczyły 6,4 mln zł, co oznacza wzrost o około 0,6 mln zł wzrostu w stosunku do zeszłorocznych wakacji, gdzie przychody wyniosły 5,8 mln zł.
Wzrost zainteresowania gości tym obiektem wynika z przeprowadzonej gruntownej rozbudowy i modernizacji, która zakończona została w bieżącym roku
– dodaje Łukasz Ciołek.
Średni przychód operacyjny na dostępny pokój (TotalRevPAR) za okres lipiec i sierpień 2023 r. Grupy INTERFERIE wyniósł 467 zł i wzrósł o 37 zł w odniesieniu tego samego okresu w 2022 r., gdy był na poziomie 430 zł.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Polski Holding Hotelowy