Spółka Polski Holding Hotelowy podsumowała wyniki za ostatni długi, majowy weekend w swoich turystycznych obiektach. W 2024 roku całkowity przychód wyniósł 1,48 mln zł, to ponad 18 proc. wzrost w stosunku do ubiegłego roku.
Podczas ostatniego długiego weekendu majowego obiekty PHH w miejscowościach wypoczynkowych odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie 86 proc., to jest o 8 p.p. więcej niż w 2023 roku. Widać to na przykładzie obłożenia w obiektach: Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, Best Western w Juracie i Halo Szczyrk. Wskaźnik RevPar kształtował się na poziomie 395 zł i był blisko o 67 zł wyższy niż w analogicznym okresie 2023 roku. Przychód całkowity na każdy dostępny pokój wzrósł prawie o 99 zł w stosunku do majówki w roku 2023.
Cieszy nas to, że turyści dopisują i wybierają polskie kurorty na majowy wypoczynek. Przekłada się to również na wyższe wyniki finansowe dla naszych obiektów turystycznych, a w konsekwencji dla całej spółki. Większa liczba gości w połączeniu z wyższą ceną średnią daje nam całkowity przychód w kwocie 1,48 mln zł. To satysfakcjonujący, ponad 18-procentowy wzrost w stosunku do zeszłego roku!
– podsumowuje Renata Pawłowska-Maciak, Dyrektor Pionu Handlowego w Polskim Holdingu Hotelowym.
Grupa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.
Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Polski Holding Hotelowy