Podczas ostatniego długiego weekendu majowego obiekty PHH w miejscowościach wypoczynkowych odnotowały bardzo wysoką frekwencję na poziomie 86 proc., to jest o 8 p.p. więcej niż w 2023 roku. Widać to na przykładzie obłożenia w obiektach: Golden Tulip w Gdańsku i Międzyzdrojach, Best Western w Juracie i Halo Szczyrk. Wskaźnik RevPar kształtował się na poziomie 395 zł i był blisko o 67 zł wyższy niż w analogicznym okresie 2023 roku. Przychód całkowity na każdy dostępny pokój wzrósł prawie o 99 zł w stosunku do majówki w roku 2023.

– podsumowuje Renata Pawłowska-Maciak, Dyrektor Pionu Handlowego w Polskim Holdingu Hotelowym.


Grupa PHH liczy obecnie ponad 50 hoteli i obiektów z blisko 6 tysiącami pokoi, co czyni ją drugą największą grupą hotelową w kraju i pierwszą z wyłącznie polskim kapitałem. Grupa współpracuje – jako franczyzobiorca – z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton Worldwide, Best Western Hotels&Resorts, InterContinental Hotels Group, Louvre Hotels Group i Accor.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Polski Holding Hotelowy