Kryzys wywołany przez pandemię dodatkowo skomplikował złożoną sytuację branży, wymuszając błyskawiczne dostosowanie się do transformacji cyfrowej na poziomie, którego osiągnięcie zwykle zajmuje całe lata. Biura podróży zostały zmuszone opracować od podstaw interakcje z klientami oraz łańcuchem dostaw w świecie dystansu społecznego, a także przyspieszyć integrację technologii cyfrowych w swoich codziennych działaniach. Zdając sobie sprawę z wymagającego charakteru roli specjalisty ds. podróży, RateHawk niezachwianie angażuje się w opracowywanie narzędzi i technologii, które wzmacniają pozycję specjalistów ds. podróży, transformując ich w superagentów.

– oświadczył Felix Shpilman, dyrektor generalny Emerging Travel Group, spółki-matki RateHawk.

– dodał Felix Shpilman.  

Nowa tożsamość wizualna firmy wykorzystuje czarno-żółtą paletę przy zachowaniu ugruntowanej estetyki firmy RateHawk, jednocześnie dodając projektowi nową energię i sprawiając, że lepiej zapisuje się on w pamięci odbiorcy. Żółty kolor marki – kolor symbolizujący energię, podekscytowanie i entuzjazm – zyskał nowy, bardziej żywy i dynamiczny ton.  

Zaktualizowane logo zachowuje ciągłość oryginalnego projektu – w tym kultowy wizerunek jastrzębia, od którego firma RateHawk wywodzi swoją nazwę. Podobnie jak polujący jastrząb, który obserwuje krajobraz z góry, RateHawk umożliwia biurom podróży rozwinięcie skrzydeł i poszerzenie horyzontów, umożliwiając im efektywne nawigowanie poprzez oferty i zabezpieczanie najlepszych okazji oraz stawek dla swoich klientów. Nowe logo emanuje większą pewnością siebie i śmiałością, płynnie komponując się z symbolem jastrzębia.  

Strumien żółtego światła – nowość w projekcie – stanowi symbol potężnego blasku, który dodaje energii partnerom firmy RateHawk, wzmacniając ich i umożliwiając im efektywną realizację stojących przed nimi zadań. Zlokalizowane wersje platformy po rebrandingu będą publikowane przez cały listopad 2023 r.  

Ratehawk jest spółką zależną firmy Emerging Travel Group, globalnego biura podróży. Dzięki zróżnicowanemu zespołowi liczącemu ponad 2600 pracowników w 80 krajach, firma Emerging Travel Group osiągnęła w 2022 r. obrót netto w wysokości 1 miliarda dolarów.   RateHawk to firma zatrudniająca ponad 500 specjalistów na stanowiskach handlowych na całym świecie i posiadająca biura w Londynie, Berlinie, Mediolanie, Lizbonie, Warszawie, Dubaju, Limassol oraz Wilmington. Z platformy korzysta ponad 54 000 specjalistów z branży turystycznej na całym świecie. W pierwszych trzech kwartałach 2023 r. wartość rezerwacji netto firmy RateHawk wzrosła o ponad 100%.  

Platforma oferuje jedną z najbardziej rozbudowanych ofert hotelowych na rynku, która obejmuje ponad 2,2 mln obiektów starannie zebranych i wybranych od 210 dostawców, 80 000 bezpośrednich umów hotelowych, a także loty ponad 350 linii lotniczych i transfery w 150 krajach. Firma RateHawk bezproblemowo może udostępniać również swoje zasoby hotelowe za pośrednictwem interfejsu API globalnym internetowym biurom podróży (Online Travel Agencies – OTA), organizatorom wycieczek oraz firmom technologicznym.    

RateHawk to innowacyjna platforma rezerwacyjna B2B opracowana przez amerykańską firmę Emerging Travel Group. W jej ofercie znajdują się hotele, bilety lotnicze, transfery, wynajem samochodów i inne usługi związane z podróżowaniem. RateHawk gwarantuje swoim partnerom najlepsze ceny za wszelkiego rodzaju usługi turystyczne w dowolnej lokalizacji.  

RateHawk oferuje swoim klientom 2,2 mln hoteli i innych rodzajów zakwaterowania z ponad 80 tys. bezpośrednio zakontraktowanych obiektów oraz od 210 sprzedawców hurtowych, bilety lotnicze z ponad 350 linii lotniczych oraz transfery w ponad 150 krajach.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: RateHawk