Palm Agency specjalizująca się w reprezentowaniu zagranicznych DMC na rynku polskim, rozpoczyna współpracę z My Blue Riviera (MBR) – jedynym polskim, butikowym DMC z siedzibą w Nicei oraz biurem w Warszawie.
MBR reprezentuje 10 lat doświadczenia w incentive & luxury travel oraz organizacji prestiżowych wydarzeń MICE na Côte d’Azur i w Monako. Ich zespół posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży i specjalizuje się w obsłudze klientów korporacyjnych oraz VIP-owskich, z pełnym wsparciem logistycznym i kreatywnym.
W ich ofercie znajdują się m.in. ekskluzywne wyjazdy incentive, konferencje, gale oraz nietuzinkowe doświadczenia. Przykłady obejmują rejsy jachtami, Grand Prix Formuły 1 w Monako, czy Festiwal w Cannes – wszystko realizowane z pełną koordynacją i obsługą VIP lokalnego zespołu.
My Blue Riviera działa zarówno jako lokalny operator we Francji, jak i zarejestrowany w Polsce organizator turystyki zapewniając klientom przejrzystość, bezpieczeństwo i najwyższą jakość realizacji.
W ramach współpracy Palm Agency będzie prowadzić w Polsce działania promocyjne, w tym spotkania B2B z kluczowymi partnerami branżowymi, udział w targach i wydarzeniach turystycznych, prezentacje i spotkania networkingowe.
Francuskie savoir-faire, lokalne doświadczenie i światowe standardy – to fundamenty naszej współpracy z My Blue Riviera
— zespół Palm Agency.

Źródło i grafika: Palm Agency
Zdjęcie:Shutterstock