Za przygotowanie koncepcji i wykonanie projektu modernizacji hotelu Reymont w Łodzi odpowiedzialna jest pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz. Projekt hotelu jest oparty o wytyczne marki, która nie stawia sztywnych zaleceń dotyczących architektury wnętrz, a jedynie nakierowuje, dając duży wybór kolorystyki i dekoracji. W związku z tym hotele marki Aiden zachowują indywidualny charakter, wynikający z lokalizacji i charakteru miejsca.

Moment powstania budynku, w którym docelowo będzie funkcjonował hotel pod marką Aiden by Best Western to czas dwudziestolecia międzywojennego. Projekt zwraca zatem uwagę na kształtujący się w tym czasie styl Art Deco oraz nurty: kubizm i fowizm. Pojawia się kolorystyka „jawnie wyjęta” z dzieł malarskich artystów tego okresu oraz akcent dekoracyjny we wnętrzach. Jest to zgeometryzowany detal widoczny w różnych elementach wzornictwa, niebanalny i funkcjonalny styl, awangardowy  i jednocześnie nostalgiczny. Jasne barwy w połączeniu z odważnymi kolorami mebli nadają niepowtarzalny charakter butikowemu hotelowi.  

– podkreśla Aneta Wodyk, prezes spółki PHH Hotele.  

Trzygwiazdkowy Reymont Łódź zlokalizowany jest w centrum miasta, obok słynnej na całą Polskę Manufaktury i zaledwie kilometr od ulicy Piotrkowskiej. Do dworca kolejowego Łódź Kaliska można dojechać w niespełna 5 minut, a przy obiekcie znajduje się parking na 36 aut. Hotel posiada w ofercie przestronne pokoje oraz infrastrukturę pozwalającą na organizację szkoleń i konferencji. Goście mogą skorzystać z oferty masaży, a także udogodnienia dla rodzin z dziećmi.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło: Polski Holding Hotelowy