Od czasu globalnego debiutu w 2014 roku w Mediolanie, marka Moxy Hotels odmieniła doświadczenia podróżnych, wprowadzając do sektora hotelarskiego industrialny design, tętniące życiem przestrzenie publiczne oraz bogaty program dla gości. W obiektach Moxy złamano wiele tradycyjnych zasad funkcjonowania hotelu: od procesu zameldowania odbywającego się przy drinku w barze po nadanie kluczowego znaczenia przestrzeni wspólnej tak, aby tętniła życiem od rana do godzin nocnych.

– powiedział Jerome Briet, Chief Development Officer, Europe, Middle East & Africa, Marriott International.

Planowane nowe hotele Moxy w Europie to między innymi:

  • Moxy Warsaw City (2025), piąty obiekt marki na polskim rynku oraz drugi w stolicy będzie także największym hotelem Moxy w Polsce (228 pokoi).
  • Moxy Barcelona (październik 2024), debiut marki na rynku hiszpańskim, 414 pokoi w świetnej lokalizacji blisko historycznego centrum, stadionu FC Barcelona oraz stacji szybkiej kolei;
  • Moxy Istanbul Beyoğlu (grzudzień2024), this 168-pokoi w odrestaurowanym historycznym budynku, zlokalizowany blisko Taksim Square;
  • Moxy Luxembourg Airport (wrzesień 2024), debiut w Luksemburgu.

Moxy chce także wzmocnić w roku 2025 obecność we Francji, Portugalii, Włoszech, Belgii, Serbii czy Niemczech:

  • Francja –  Moxy Annecy and Moxy Nice.
  • Włochy –  Moxy Pompeii and Moxy Verona.
  • Niemcy – Moxy Kupferzell, Hohenlohe.
  • Irlandia – Moxy Dublin Docklands.
  • Portugalia – Moxy Alfragide Lisbon.
  • Belgia – Moxy Brussels Airport and Moxy Antwerp.
  • Serbia – Moxy Belgrade Skadarlija Downtown.
  • Szwajcaria – Moxy Zurich, Letzigrund.

– dodała Sandra Schulze-Potgieter, Vice President, Premium & Select Brands, Europe, Middle East and Africa, Marriott International.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i zdjęcie: Marriott International EMEA