Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch niezwykłych miesiącach, w trakcie których Dubaj prezentował swoje letnie atrakcje. Kampania osiągnęła rekordowy poziom zaangażowania i udziału odbiorców. W ramach działań na kanałach społecznościowych i stronach internetowych opublikowano ok. 5 tys. treści, które wygenerowały ponad 1,8 miliona reakcji i ponad 3,4 miliona wyświetleń filmów na platformach mediów społecznościowych.

Najnowsza edycja całorocznej kampanii stawiała na charakterystyczne atrakcje Dubaju, które wyróżniają to miasto jako wyjątkową, letnią destynację. Kampania #DubaiDestinations, która po raz pierwszy miała miejsce w 2021 r., obejmowała interaktywne treści i angażujące wizualnie materiały, które posłużyły do podkreślenia wyjątkowej atrakcyjności miasta w różnych porach roku.

Tegoroczna letnia kampania #DubaiDestinations oferowała nowe spojrzenie na niespotykaną różnorodność, niezapomniane doświadczenia i tętniącą życiem miejską atmosferę, które sprawiają, że Dubaj jest jednym z najbardziej pożądanych miejsc na świecie. Kampania odniosła sukces, osiągając wysoki poziom zaangażowania odbiorców nie tylko w kraju, ale także w całym regionie i na świecie. Ciekawe treści udostępniane w ramach kampanii na wielu platformach, w tym na Instagramie, Facebooku i X (dawniej Twitter) zachęciły miliony osób do zapoznania się z różnorodną ofertą Dubaju. O sukcesie letniej kampanii świadczy fakt, że uzyskała poziom ponad 1,8 miliona zaangażowań i ponad 3,4 miliona wyświetleń filmów na platformach mediów społecznościowych. Na kanałach mediów społecznościowych i stronach internetowych opublikowano około 5000 treści”.

– powiedziała Shaima Al Suwaidi, dyrektor Brand Dubai.

Wykorzystując siłę wspólnego tworzenia historii, kampania zgromadziła najzdolniejszych twórców z Dubaju, w tym influencerów, fotografów, twórców treści w mediach społecznościowych, artystów wizualnych, animatorów i kamerzystów, którzy stworzyli fascynującą narrację, prezentującą miasto jako letni cel podróży. Kampania została przeprowadzona w mediach cyfrowych, telewizji, w druku i nośnikach zewnętrznych, dzięki czemu dotarła do szerokiego grona lokalnych i międzynarodowych odbiorców.

Podczas kampanii, Brand Dubai, kreatywne ramię Biura Medialnego Rządu Dubaju, wydało serię interaktywnych dwujęzycznych przewodników, obejmujących najwyżej oceniane w okresie letnim doświadczenia i ukryte perełki Dubaju, dzięki czemu oferta miasta stała się jeszcze bardziej dostępna zarówno dla mieszkańców, jak i turystów. Przewodniki uwzględniły najlepsze miejsca rozrywki, przyjazne dzieciom restauracje i place zabaw, letnie obozy dla dzieci oraz zniżki w obiektach hotelarskich i rekreacyjnych.

O rosnącej popularności Dubaju jako destynacji turystycznej, świadczy rekordowa liczba odwiedzających ten emirat w pierwszej połowie roku. Miasto odwiedziło 8,55 miliona międzynarodowych gości nocujących w pierwszym kwartale bieżącego roku, co stanowi najlepszy wynik turystyczny od 2019 roku. Rezultat ten oznacza 20-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku. Rozpoczęto już przygotowania do edycji zimowej, która wystartuje jeszcze w tym roku. Nowa kampania zwróci uwagę na najlepsze atrakcje Dubaju, aktywności na świeżym powietrzu, wyjątkowe oferty gastronomiczne i hotelarskie oraz inne propozycje na chłodniejsze miesiące roku.  

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Travel Advance/Dubai Economy and Tourism