W ramach współpracy Grayling odpowiada za relacje z mediami oraz influencerami. Celem działań jest budowa świadomości marki Element by Westin® w Polsce, aby podkreślić jej innowacyjny charakter, zrównoważone podejście do środowiska oraz unikalną ofertę skierowaną do gości planujących dłuższe podróże służbowe czy prywatne. Ze strony Grayling działania koordynuje Karolina Osińska, Account Manager, ze strategicznym nadzorem Bartosza Sroki, Dyrektora i Head of Operations.

mówi Klara Banaszewska, dyrektor generalna Grayling Poland.

Hotele Element by Westin® to ponad 100 obiektów w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Zostały one zaprojektowane z myślą o aktywnych podróżnikach, którzy chcą zachować równowagę między codziennymi obowiązkami podczas podróży i relaksem. Pierwszy hotel marki w Polsce zlokalizowany jest we Wrocławiu i został otwarty we wrześniu br.

Opracował: Mirosław Mikulski
Źródło i grafika: Grayling Poland